Zijn dit kalknagels?

Hoi John,

Heb ik gelijk en zijn dit kalknagels? Of lijkt het meer op iets anders?

Heb al een middel besteld tegen kalknagels dat schimmels dood en wat ik 2 keer per dag zal moeten aanbrengen op de nagels maar ik besefte me dat ik nog helemaal van niemand bevestiging heb gekregen dat het inderdaad kalknagels zijn.. anders behandel ik het straks voor niks en alleen maar gebaseerd op wat ik erin zie.

Dank alvast

Reactie

De dikke teen lijkt inderdaad op een kalknagel

Reactie

Allebei? (Zijn 2 voeten waar ik foto's van heb gemaakt)

Naast dat het niet erg fraai uitziet, kan het verder qua gezondheid niet zoveel kwaad toch? Niet in de zin van dat ik nu bang moet zijn dat ik er veel last van ga hebben indien ik het niet snel behandel.

Alle tenen maar preventief meenemen in de behandeling? Zit ook een spray in waarmee ik mijn schoenen mee moet insprayen eenmaal per week. Zou herinfectie voorkomen. Of dat veel zin heeft weet ik ook niet maar het zit bij het pakket dus ik doe dat dan maar.

Na 1 week zou er zichtbaar resultaat moeten zijn en na 4 weken zouden de nagels helemaal hersteld moeten zijn. Ben benieuwd. In tijden van stress valt de schimmel wel agressief mijn lichaam aan... laatst nog succesvol de schimmelinfectie aan mijn penis behandeld weet je nog. Het is best vermoeiend en demotiverend om dan nu alweer een plek te gaan behandelen maargoed het zij zo. Zit er ook al echt lang, zolang ik me kan herinneren, maar zocht er verder nooit wat in want zonder de flits van mijn telefoon is het gewoonweg niet te zien. Maar bedankt in ieder geval ik ga woensdag starten met de behandeling en dan zien we wel wat ervan komt.

Reactie

Alle twee. Als je er niets aan doet zal het wel erger worden en wellicht ook andere teennagels besmet raken met de schimmel

Reactie
Reageer op: Zijn dit kalknagels?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief