Zoeken Vraag het forum

Rare bult op vinger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Erwin

Ik heb al een poosje een dikke bult op me wijsvinger als ik er met een naald in prik bloed het dus zitten aders in na meerdere keren op verschillende plekken geprikt te hebben ben ik er zeker van dat er geen vocht in zit de bult beweegt ook met de huid mee wat kan het zijn?

13 reacties
    Reageren
    Erwin

Was niet wijsvinger zie net middelvinger maar hierbij foto er van

Reageren
    John (moderator)

Voordat je ergens zomaar in gaat prikken, zou het dan niet verstandiger zijn om eerst eens naar de dokter te gaan om te weten waar je in prikt?

Reageren
    Kiara

En?? Wat zei de dokter? Ik heb dit namelijk ook.

Reageren
    joris

Jammer dat er geen antwoord staat vermeld. Ik heb ook zo’n bultje aan de duimzijde van mijn wijsvinger, zonder er last van te hebben. Wel jammer van mijn mooie hand.

Is er een zalf voor??

Reageren
    John (moderator)

Als je ermee naar de huisarts gaat kan die je vertellen wat er aan te doen is

Reageren
    Barend Hendriks IIII

Ik heb sinds kort ook een bultje op mijn ringvinger en ik weet niet zo goed wat het is. Zelf heb ik het gevoel dat het kanker is want het doet enorm veel pijn. Iemand tips of zalfjes?

Reageren
    John (moderator)

“Zelf heb ik het gevoel dat het kanker is want het doet enorm veel pijn. Iemand tips of zalfjes?” En kanker gaat dus met zalfjes weg??? Als je dit nou terugleest vindt je het zelf dan niet een beetje belachelijk? Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken als je er veel last van hebt

Reageren
    L

heb ook bultjes op knokkel, bij mij was het ontsteking van het gewricht en het vocht puilt dan door het kapsel heen
    neigt naar reuma

Reageren
    Karimita

Ik heb het ook, ik heb geen last van , geen pijn, maar hou ik niet van.Mijn huisarzt foto gestuurd, helaas geen diagnose gewoon mee leven🔥🤦🤦

Reageren
    Anoniem

Hi, Zoals op de foto te zien is, lijkt dit op een wrat, dit is onschuldig, maar kan vervelend zijn. Ik adviseer je om contact op te nemen met je huisarts zodat je daar geholpen kan worden. Vaak behandelen ze dit door de wrat te laten vriezen met stikstof

Zie onderstaande link voor meer informatie over wratten.

https://www.thuisarts.nl/wratten/ik-heb-last-van-wratten

Reageren
    Bart

Wat is het???

Reageren
    Dv

Ik heb exact hetzelfde, al dikke 2 jaar. De huisarts heeft 2x behandeld als een wratje. Het komt terug. De dermatoloog wist niet wat het was, had eelt weggesneden, het komt terug. Het doet soms pijn.

Reageren
Reageer op: Rare bult op vinger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.