Zoeken Vraag het forum

blik met vruchten in siroop laten staan en op eten als hij open is

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,
    ik had maandag avond het laatste beetje uit me vruchten blik gehaald, vooe door de griekse yoghurt.
    maar dat blik stond al een week open denk ik en zaten wat roest op het blik bovet het siroop en toen ik het siroop weg gieten door de gootsteen wat het helemaal zilver kleur, waar het siroop heeft gezeten. en me moeder zijn vandaag dat ik dat miet met eten omdat er iets in gaat zitten Kwik of zo. ze wist het niet zeker.
    maar dat kan lijden tot voedsel vergiftiging.

maar wat moet ik nu doen?
    moet ik naar de dokter even kijken, of er niet teveel in me lichaam zit.
    ik heb maar een kwart van de vruchten gehad en het siroop heb ik weggegooid.
    het waren cocktail vruchten. een groot blik. die je gewoon in de supermarkt vind.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je een voedselvergiftiging had opgelopen had je dat al gemerkt. Daar krijg je heel snel last van in de vorm van krampen, koorts, overgeven, diarree. Dus dat zal nog wel meevallen.

Reageren
    Anoniem

oke dat is goed.
    maar wat gaat er dan inzitten??
    wat voor stof?

Reageren
Reageer op: blik met vruchten in siroop laten staan en op eten als hij open is
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.