Zoeken Vraag het forum

Extreem moe na frisdrank drinken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annick

Hoi,
    Al jaren kan ik me opeens heel erg moe voelen. Zo moe dat het mijn functioneren beïnvloedt. Eerst dacht ik dat het aan gluten lag (word ik ook moe van) maar zelfs wanneer ik dit niet at, kan het opkomen. En ondertussen weet ik dat ook frisdrank me zo moe kan maken. Ik drink het niet vaak en soms heb ik niets maar andere keren dus wel (stapeling denk ik) en heel heftig.
    Ik zou graag weten hoe frisdrank zo een effect kan hebben op me (soms al na 10 minuten). Kan iemand dit duiden? Anderen hebben hier totaal geen last van. Waarom ik wel?

Groetjes
    Annick

3 reacties
    Reageren
    Suus

Het zou door de suikers kunnen zijn die er in zitten

Reageren
    Annick

Dankjewel voor het antwoord. Varieert dit dan van persoon tot persoon? Kan dat? Want ik heb de indruk dat anderen er net energieker van worden of op zijn minst niet zo moe.

Ps: inderdaad…ik zie nu 2 posts. Dacht dat de eerste niet was doorgekomen. Sorry.

Reageren
    Suus

Dat varieert idd.
    De één wordt hyper van veel suiker, de ander juist lamlendig.

Reageren
Reageer op: Extreem moe na frisdrank drinken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.