- Anoniem11 juni 2014 om 20:10
[img]http://nl.tinypic.com/r/x2ksom/8[/img] Als je op het plaatje al gezien hebt heb ik een irritant stukje bij mn heupen, en het ziet er niet uit. ik vroeg me af of ik door dieet het kon verbranden. maar volgensmij zijn het mn botten, dus weet ik het niet zeker.
10 reactiesReagerenAnoniem11 juni 2014 om 20:15[img]http://i59.tinypic.com/x2ksom.jpg[/img]
ReagerenJohn (moderator)
11 juni 2014 om 20:47Wat ik zie is een te strakke broek waardoor die kleine vetkussentjes op je heupen nog meer naar buiten worden geduwd.
ReagerenAnoniem11 juni 2014 om 22:21Het ligt niet aan de broek want als ik mn broek uitdoe dan blijft het alsnog hetzelfde
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 06:08Nee, het ligt niet aan je broek.
Reageren
Er zitten vetkussentjes op je heupen. En door de strakke broek valt dat nog meer op. Vetkussentjes kun je niet door dieet verbranden. Verbranden doe je alleen maar door te bewegen. Een dieet zal hier dan ook niet echt helpen tenzij je ook een dikkere buik hebt. Maar dat kan ik zo op de foto niet zien.Anoniem12 juni 2014 om 14:29Hoe kan ik er dan vanaf komen als ik het vragen mag?
ReagerenJohn (moderator)
12 juni 2014 om 19:36Natuurlijk mag je dat vragen.
Maar ik heb even wat meer informatie nodig.Ben je man of vrouw?
Reageren
Wat is je leeftijd?
Hoe groot ben je en hoeveel weeg je?
Hebben meer mensen in je familie hier last van?
Wat is je afkomst?Anoniem13 juni 2014 om 08:13Vrouw, 16 jaar, 1.68 meter, 55 kilo, turks en ik weet niet of er meer mensen dit hebben ik denk het niet
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2014 om 08:27Je gewicht is prima dus daar ligt het niet aan. Diëten is dan ook niet aan te raden. het is heel goed mogelijk dat je qua lichaamsbouw dus vanzelf bredere heupen hebt. Dan vallen die kussentjes extra op. Maar daar is helaas niets aan te doen. Het kan erfelijk zijn. Vraag eens aan je moeder of dit in jullie familie vaker voor komt.
ReagerenAnoniem14 juni 2014 om 13:58Oh jammer want ik weetwel dat mn ouders het hebben
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2014 om 14:11Dan is het dus helaas erfelijk. Dan zal er weinig aan te doen zijn.
Reageren