Zoeken Vraag het forum

Verzakking baarmoeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Snoepje

Hallo allemaal mijn vraag is kan je verzakkingen ook verhelpen door bepaalde kruiden in te nemen bij zo kruiden dokter waardoor de alles op zijn plaats komt te staan

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal helaas niet lukken

Reageren
    Catootje

Ik denk dat je dan naar een bekkenbodemfysiotherapeut zal moeten voor oefeningen Daarnaast kan geoefend worden met een bekkenbodemtrainer (apparaatje).
    Zorgen voor de juiste voedingsstoffen is ook belangrijk; dat is wat anders dan dat je het daarmee kan oplossen. Stoffen als magnesium en silicium zijn belangrijk. Ik zie op internet ook een sole genoemd. Dat is een sterke oplossing van gezondere zouten als himalayazout of Keltisch zeezout. Kan je op internet dus vinden hoe je dat maakt.
    Voor je bekkenbodem is gehurkt op de wc eigenlijk het beste. Met een laag krukje of een squatty potty, boots je dat na.

Reageren
Reageer op: Verzakking baarmoeder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.