- Anoniem16 mei 2016 om 12:13
Hallo
ik ben 17 en heb sinds een paar dagen en hard bobbeltje (volgens mij is het ovaal, maar ik kan niet zo goed voelen waar het begint of eindigt) onder mijn tepelhof. Normaal slaap ik ’s nachts op mijn buik, en een paar nachten geleden kon ik het niet omdat ik pijn had in mijn borst. Toen ik opstond dacht ik dat ik misschien gebeten was omdat ik niet meteen iets zag. ’s Avonds voelde ik dan dat er een hard plek zat onder het tepelhof. Als ik er een beetje op duw dan doet het pijn en ik heb ook het gevoel dat mijn tepel zelf gevoeliger is ( maar dat is misschien omdat het er net onder zit). Zou het een ontsteking kunnen zijn ofzo?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 14:19Het zou inderdaad een ontstoken kliertje kunnen zijn. als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts
ReagerenAnoniem16 mei 2016 om 15:22Ondertussen heb ik ook wat pijn onder mijn oksel. En de pijn in mijn borst is verminderd
ReagerenJohn (moderator)
16 mei 2016 om 15:32Door het ontstoken kliertje kan ook een lymfekier onder de oksel wat gevoelig zijn. Dat is een normaal verschijnsel.
Reageren