- mathieu19 juni 2013 om 13:13
Ik ben een jongen van 15 en heb een “opgezwollen” rechter tepel Als ik er in knijp komt er een wit troebel vloeistof uit, als dat er uit is is ie ook niet zo opgezwollen meer.
wat is dit?
5 reactiesReagerenAnoniem19 juni 2013 om 14:44Tepelafscheiding bij een man is onder alle omstandigheden een probleem dat moet worden onderzocht.
ReagerenAnoniem27 oktober 2013 om 21:09Ik ben een jongen van 14 en heb dit ook alleen bij mij helder vocht. Bij de huisarts voor bobbeltje geweest en was niet erg. Kan weggaan naar een poos maar kan ook chronisch zijn.
De vocht hoort daar dus vast gewoon bij. Ik heb al gelezen dat je dat ook in je puberteit krijgt.
ReagerenBas17 juni 2019 om 07:50Ik heb er ook last van en ik maak mij ook zorgen maar ik durf het niet te zegen tegen mijn moeder
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2019 om 18:55En waarom durf je dat niet te zeggen?
ReagerenRICHARD(eigen naam )17 november 2025 om 19:19Ik ben een man van 70 gay en ik wil graag borsten ontwikkelen. voel me half man en half vrouw loop soms als vrouw rond ben van onder gewoon man en wil dat zo houden welk medicijn is geschikt om redelijke borsten te krijgen
Reageren