Zoeken Vraag het forum

jongen met een pijnlijk knobbeltje onder linker tepel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GeenNaam

Hi ik ben 13, en heb ook z’n bobbeltje gehad. Alleen nu lijkt het net alsof ik borsten heb op beide kanten, gaat dit vanzelf weg? of moet je dat weg trainen of iets anders doen?

John (moderator)

Dat gaat doorgaans vanzelf weer weg

Reageren
    Anoniem

Kan je er wat pijn hebben als je op het knobbeltje drukt op je rechter tepel?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan .

Reageren
    Anoniem

Oh, bedankt! Ik heb 3 dagen niet kunnen slapen door de gedachte dat ik een ziekte had! Gelukkig is het geen kkr!🙃

Reageren
    Anoniem

Hoi,

Ik heb dus een hard stukje van 1 bij 1 ongeveer onder m’n borst, ik ben 14. Ik ben erg bang dat ik n ziekte heb ofz…

Reageren
    max

ik heb ook een bultje achten mijn techter tepel en dacht eerst dat het iets ernstigs was

ik ben 13

Reageren
    John (moderator)

Ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Rikpoort

Hoi ik ben 12 en heb een knobbeltje onder mijn linker tepel ik voel onder mn rechter tepel ook iets beginnen te vormen ik was bang
    voor kkr

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen groeischijven zijn. Om daar nou bij aan kanker te denken is wel erg overdreven. Als je er last van hebt ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Rikpoort

kleine update aan bijde kanten voel ik nu hetzelfde ze doen geen pijn meer en groeien niet nu ik erop terug kijk is het ind wel erg overdreven om aan kkr te denken maar mn buurvrouw is eraan gestorven en ben gwn een erge doemdenker

Reageren
    jason

hoi ik ben 12 en heb onder bijde tepels een knobbeltje en ben bang voor een enge ziekte

Reageren
    maarten de graaf

Hoi ik ben een jongen van 12 en heb een soort van bolletje onder mijn tepel links maar rechts is ook en klein bolletje ik hoorde dat als je een bolletje onder je tepel voelt het een tumor kan zijn en ik ben nu heel bang en ga steeds zonder plezier naar voetbal of school

Reageren
    Suus

Bespreek het dan met je ouders, die kunnen een afspraak bij de huisarts maken als ze dat nodig zouden vinden.
    Via een forum kun je geen onderzoek doen naar wat jij voelt.

Reageren
    Suus

En zoals al eerder geschreven is; het kunnen ook gewoon groeischijven zijn.

Reageren
Reageer op: jongen met een pijnlijk knobbeltje onder linker tepel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.