Zoeken Vraag het forum

tepel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • linde

Al zo’n 5 weken zit er een soort wit/gelig puistje op mijn rechter tepel. soms lijkt het even weg en dan een paar uur later is het er weer. om er mee langs de ha te gaan vind ik een beetje vervelend want dan zul je net zien dat het er dan niet is. Je kunt het niet uitknijpen er komt ook gaan afscheiding uit. Ook ben ik niet zwanger of pas bevallen dus daar kan het niet mee te maken hebben Wat zou dat kunnen zijn?

3 reacties
    Reageren
    Danielle

Je zou een foto kunnen maken en toch maar een afspraak maken met de huisarts. Als tijdens je bezoek het pukkeltje er niet is, heb je iig de foto om te laten zien. Ik denk dat alleen de HA kan beoordelen om wat voor pukkeltje het gaat.

Groetjes

Reageren
    dokterK

Lijkt mij gewoon een talgbultje. Meer vrouwen hebben dat en is eigenlijk heel normaal. Houd het een tijdje in de gaten. Als de situatie zo blijft zou ik niets doen.

Reageren
    Anoniem

Ben niet zo jong.ontdekte op een morgen ineens een terug getrokken tepel.Huisdokter stuurde’mij naar het ziekenhuis om foto,s te laten maken.Moet over een half jaar weer foto,s laten maken.Er was iets te zien.Maar het was nog een raadsel. Wat er aan de hand was en is. Zal me maar geen zorgen maken voorlopig.

Reageren
Reageer op: tepel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.