- linde21 januari 2013 om 06:08
Al zo’n 5 weken zit er een soort wit/gelig puistje op mijn rechter tepel. soms lijkt het even weg en dan een paar uur later is het er weer. om er mee langs de ha te gaan vind ik een beetje vervelend want dan zul je net zien dat het er dan niet is. Je kunt het niet uitknijpen er komt ook gaan afscheiding uit. Ook ben ik niet zwanger of pas bevallen dus daar kan het niet mee te maken hebben Wat zou dat kunnen zijn?
3 reactiesReagerenDanielle21 januari 2013 om 07:22Je zou een foto kunnen maken en toch maar een afspraak maken met de huisarts. Als tijdens je bezoek het pukkeltje er niet is, heb je iig de foto om te laten zien. Ik denk dat alleen de HA kan beoordelen om wat voor pukkeltje het gaat.
Groetjes
ReagerendokterK21 januari 2013 om 09:16Lijkt mij gewoon een talgbultje. Meer vrouwen hebben dat en is eigenlijk heel normaal. Houd het een tijdje in de gaten. Als de situatie zo blijft zou ik niets doen.
ReagerenAnoniem6 augustus 2014 om 15:09Ben niet zo jong.ontdekte op een morgen ineens een terug getrokken tepel.Huisdokter stuurde’mij naar het ziekenhuis om foto,s te laten maken.Moet over een half jaar weer foto,s laten maken.Er was iets te zien.Maar het was nog een raadsel. Wat er aan de hand was en is. Zal me maar geen zorgen maken voorlopig.
Reageren