Zoeken Vraag het forum

Rare borst..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heel stom om te vragen misschien maar als ik naar mijn borsten kijk vraag ik me altijd af of ze ‘normaal’ zijn. Ik maak me soms zorgen omdat ik soms bultjes op mijn tepelhof heb en mijn tepels zijn geen egale knopjes zal ik maar zeggen. Maar ja je kunt slechts tegen vriendinnen zeggen mag ik jou borsten zien.. heel domme vraag dus misschien maar zien ze er raar uit?…

4 reacties
    Reageren
    Anoniem
    1. Nu hopelijk met foto..
    Reageren
    John (moderator)

kan er niets raars aan zien.

Reageren
    Anoniem

Dit is normaal…niks mis mee

Reageren
    Anoniem

Dankjewel voor de geruststelling. Ik twijfelde al zo lang en vooral omdat ik dacht dat de tepelhof altijd helemaal strak egaal moest zijn en ook de tepels. Maar dat is bij mij dus niet en soms als ik uit de douche kom lijkt het alsof er een ‘schilfer’ in zit waardoor ik weer ging twijfelen. Maar gelukkig weet ik nu dat het er normaal uit ziet op mijn 40ste. Dankjewel

Reageren
Reageer op: Rare borst..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.