Zoeken Vraag het forum

Onder oksel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Heb na t vaccin pijn onder mijn oksel rechterkant. Heb geen knobbel of iets onder mijn oksel, en ik ben wat bijgekomen dus mijn bh is erg strak. Rondom die plek Als ik mijn bh uitdoe is het al meteen beter.

20 reacties
    Reageren
    Alias

Mijn vraag is is dit een symptoon van borstkanker?

Reageren
    Alias

Borsten zijn gecontroleerd door de huisarts was niks geks of iets.

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan dus een gevolg van het vaccin zijn

Reageren
    Alias

Klopt en mijn bh zijn heel erg strak en doen ook pijn moet nieuwe hebben. Alleen is dit een symtoon van borstkanker ?

Reageren
    Alias

Symptoon van borstkanker ?

Reageren
    John (moderator)

dat heeft met borstkanker niets te maken maar met het vaccin

Reageren
    Alias

Maar mijn huisarts zei toch als ik wou dat ik een mammografie kon laten maken? Ze zei als ik wou kan dat

Reageren
    Alias

Ze zei niks over t vaccin.

Reageren
    Alias

Het doet zo pijn onder mijn oksel rechter kant van me borst bij drukken doet het pijn? Kan t niet ook een geirriteerde spier zijn door mijn te strakke bh band ?

Reageren
    John (moderator)

Een spier kan natuurlijk ook maar dat moet je BH wel heel erg strak zitten

Reageren
    John (moderator)

Als je er ongerust over bent en toch denkt dat van je borst komt, laat dan een mammografie maken. Dat weet je het zeker

Reageren
    Alias

Hij is ook erg strak ben veel bijgekomen als ik me bh los maak voelt het als een opluchting.

Reageren
    Alias

Ben eigenlijk zelf niet ongerust erop, alleen omdat mijn huisarts dat voorstelde ging ik erover nadenken. Maar volgens u is dit geen borstkanker symptoon?

Reageren
    Alias

Borsten zijn ook gecontroleerd daar was niks mis mee.

Reageren
Reageer op: Onder oksel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.