John (moderator)
1 februari 2014 om 21:32De borstgroei is voor iedereen anders.
John (moderator)
1 februari 2014 om 21:36Het antwoord op dat witte spul had ik je al gegeven
ReagerenAnoniem12 februari 2014 om 12:30allo ik ben miaen ik heb ook zo’n knobbel onder mijjn tepel is dat normaal o ja ik ben 10(bijna elf) d
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2014 om 16:53Die bobbel onder je tepel is een groeischijf. Die zorgt ervoor dat je borst en je tepel kunnen groeien. Dus dat is heel normaal.
ReagerenAnoniem14 maart 2014 om 19:36Niks aan de hand, is normaal maar even schrikken voor een kind, heb ik ook gehad
ReagerenAnoniem5 mei 2014 om 19:01hallo ik ben Lieselot (11) en heb de laatste tijd een beetje pijn aan mijn borsten je zietwel dat ze aan het groeien zijn en nu vraag ik me af of ik al een bh moet dragen of niet.
Er is nog iets telkens op school slaat of botst of duwt er wel iemand tegen mijn borsten kan ik dat vermijden zo ja hoe dan
ReagerenJohn (moderator)
5 mei 2014 om 19:46Als je borsten inmiddels zo groot zijn dat ze in een bh passen kun je dat doen ja. Overleg dat eens met je moeder.
[quote]Er is nog iets telkens op school slaat of botst of duwt er wel iemand tegen mijn borsten kan ik dat vermijden zo ja hoe dan[/quote]
Reageren
Bedoel je dat dat met opzet gebeurt dan?Anoniem17 juli 2014 om 16:32Mijn dochter is 11 en krijgt al een mooi borstje aan de rechterkant ha inderdaad maar 1 de linker heeft zelfs nog geen groeischijf?!..erg vervelend vind ze dit want nu heeft ze maar 1 borst..komt dit goed?
ReagerenAnoniem17 juli 2014 om 16:33Ooh sorry net anders om als dit uitmaakt
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2014 om 20:18Dat gaat zeker wel goede komen. Dat is op zich niet zo vreemd hoor.
ReagerenAnoniem26 oktober 2014 om 21:21Dat heb ik ook dus ik denk dat het wel goed is
ReagerenAnoniem22 december 2014 om 12:15Hallo ik weet mischien wat ze heeft ze kan borstgroei hebben .En dat harde knobbel in de tepel is een groei schijf.In haar andere borst komt er ook een groei schijf .maar de ene borst is groter dan de ander daarom krijgt die pas later ik heb het namelijk ooken dat is volkomen normaal .Dan gaathet gwoon groeien .Het is bijna het zelfde als ongesteld heid.ontwikkeling van groeien.Niks aan de hand.
Reageren
hoe ik het weet :mijn nicht is dockter.Anoniem18 januari 2015 om 08:25Hoi ik ben Mila en heb ook borsten terwijl ik maar 11 ben is het wel goed en ik heb zin in seks
ReagerenAnoniem21 januari 2015 om 16:35ik ben nu zelf 13 en ik heb het ook, inderdaad een harde schijf onder beide borsten. ze zijn nu ook in de groei. het gaat gewoon weg als je borsten zijn uitgegroeid heb ik begrepen ?
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2015 om 18:57Ja hoor. Ze gaan ook vanzelf weer weg.
Reageren