Zoeken Vraag het forum

Borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angela

Hallo ik ben 20 jaar jong.

al een paar dagen heb ik last en pijn van mijn beide borsten. Dit begon met de tepels. De tepels deden pijn en zwollen snel op met aanraking of etc.

Nu rondom de tepelhoven ook last het voelt als een nare spierspijn..

Al bijna 1 jaar niet meer ongesteld na het stoppen van de pil.

En zwanger ben ik niet dit test ik bijna wekelijks.

Verder gebruik ik geen medicijnen.

Iemand een idee…

10 reacties
    Reageren
    Annika

hoi.

Ik heb ook jaren de pil doorgeslikt nu gestopt met de pil en geen last meer van zere borsten. Ik denk dat het komt van al die hormonen die je binnen krijgt.

succes.

Reageren
    Angela

Hoi Annika,

Ik denk dat ik het verkeerd geschreven had. Maar ik bedoel te zeggen december 2017 stopte ik met de pil werd tot maart 2018 ongesteld en vanaf toen niet meer. Volgende week een inwendige echo laten maken. Maar hoe kan toch niet de borstklachten vandaan komen nu nog?

Reageren
    Annika

hoi

nee dat zal niet meer kunnen. Ook vreemd dat je niet meer ongesteld wordt is goed dat je een onderzoek laat doen.

Reageren
    Angela

Ja kan stress zijn of ontpillen nog steeds. Ik ga het meemaken hoe en of wat

Reageren
    Annika

ja is even afwachten. Heel veel succes

Reageren
    Angela

Bedankt Annika 🙂

Reageren
    John (moderator)

Het kan door de hormonen komen. Ik zou aan de huisarts een verwijzing vragen voor de gynaecoloog

Reageren
    Angela

dankje tandor, 5 februari afspraak feriliteit arts / gynaecoloog

Reageren
    Stephanie

Hallo,

Bij deze wou ik raad vragen ik zit met de vraag en twijfel of ik een borstlifting zou laten uitvoeren wat denkt u ervan ik ben een beetje radeloos ik zou het willen maar niet als het niet persee nodig zou zijn ik wil eens een onpartijdig advies ?

Alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

Zoals je ziet, heb ik de foto verwijderd zoals je gevraagd had.
    Dit is iets wat je toch zelf zou moeten beslissen. Ik kan me wel voorstellen dat je het zou willen. Het verschil tussen beide borsten is behoorlijk groot. Ik zou ht zelf waarschijnlijk ook willen

Reageren
Reageer op: Borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.