- Angela7 januari 2019 om 11:41
Hallo ik ben 20 jaar jong.
al een paar dagen heb ik last en pijn van mijn beide borsten. Dit begon met de tepels. De tepels deden pijn en zwollen snel op met aanraking of etc.
Nu rondom de tepelhoven ook last het voelt als een nare spierspijn..
Al bijna 1 jaar niet meer ongesteld na het stoppen van de pil.
En zwanger ben ik niet dit test ik bijna wekelijks.
Verder gebruik ik geen medicijnen.
Iemand een idee…
10 reactiesReagerenAnnika7 januari 2019 om 12:54hoi.
Ik heb ook jaren de pil doorgeslikt nu gestopt met de pil en geen last meer van zere borsten. Ik denk dat het komt van al die hormonen die je binnen krijgt.
succes.
ReagerenAngela7 januari 2019 om 12:56Hoi Annika,
Ik denk dat ik het verkeerd geschreven had. Maar ik bedoel te zeggen december 2017 stopte ik met de pil werd tot maart 2018 ongesteld en vanaf toen niet meer. Volgende week een inwendige echo laten maken. Maar hoe kan toch niet de borstklachten vandaan komen nu nog?
ReagerenAnnika7 januari 2019 om 13:06hoi
nee dat zal niet meer kunnen. Ook vreemd dat je niet meer ongesteld wordt is goed dat je een onderzoek laat doen.
ReagerenAngela7 januari 2019 om 13:11Ja kan stress zijn of ontpillen nog steeds. Ik ga het meemaken hoe en of wat
ReagerenAnnika7 januari 2019 om 13:12ja is even afwachten. Heel veel succes
ReagerenAngela7 januari 2019 om 15:26Bedankt Annika 🙂
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2019 om 23:45Het kan door de hormonen komen. Ik zou aan de huisarts een verwijzing vragen voor de gynaecoloog
ReagerenAngela9 januari 2019 om 21:14dankje tandor, 5 februari afspraak feriliteit arts /Â gynaecoloog
ReagerenStephanie14 januari 2019 om 14:46Hallo,
Bij deze wou ik raad vragen ik zit met de vraag en twijfel of ik een borstlifting zou laten uitvoeren wat denkt u ervan ik ben een beetje radeloos ik zou het willen maar niet als het niet persee nodig zou zijn ik wil eens een onpartijdig advies ?
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2019 om 22:52Zoals je ziet, heb ik de foto verwijderd zoals je gevraagd had.
Reageren
Dit is iets wat je toch zelf zou moeten beslissen. Ik kan me wel voorstellen dat je het zou willen. Het verschil tussen beide borsten is behoorlijk groot. Ik zou ht zelf waarschijnlijk ook willen