Zoeken Vraag het forum

Dikke opgezette tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mee

Hey, ik ben een meisje van 16 en heb vrij kleine borsten, dat is voor mij niet echt het probleem. Ik ben vooral erg onzeker over mijn tepels. Ik heb naar binnen getrokken tepels (als het koud is komen ze wel naar buiten) en als het een normale temperatuur is en vooral wanner het warm is zijn ze heel dik en opgezwollen, waardoor mijn borsten ook een rare vorm krijgen. Als het koud is en mijn tepels staan naar buiten, vind ik mijn borsten wel mooi. Maar vaak is dat dus niet zo en ik ben er erg onzeker over, ook staat er niets over op internet. Kan ik er iets tegen doen? Of bestaat er een ingreep voor ( voor in de toekomst )
    Groetjes

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

hoi ik ben 14 jaar en maak me een beetje zorgen over mijn tepels Nouja niet echt om mijn tepels maar dat rondje wat erom heen zit want meestal als ik onder de douche weg kom zijn ze heel erg dik en opgezwollen en er zit ook een blauw randje om heen wie weet wat dit is ?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 14 jaar en ik heb een vraagje ik heb normale borsten maar als ik koud douche of een van mijn bh af doe zijn mijn tepels normaal maar als ik warm douche en sommige bh afdoe zijn ze heel dik en opgezwollen is dat normaal ??

Reageren
    Suus

Ja dat is normaal

Reageren
Reageer op: Dikke opgezette tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.