- Anoniem24 oktober 2017 om 00:24
Hoi ik ben een meisje van 16 jaar mijn borsten hebben al 2 jaar cupmaat 75a mijn zusje van 13 heeft dit ook maar zij is wat voller mijn moeder en me oma hebben zeker wel een c/d en me tante’s van me vaderskant ook ik snap niet waarom ze bij mij zo klein zijn ik weet wel dat ik nog in de puberteit zit maar de laatste keer dat ze gevoelig waren was rond me 11e toen ik voor het eerst ongesteld werd ik heb geprobeerd aan te komen maar ik blijf maar het zelfde gewicht behouden ik ben 1,65m en 55kg maar ik heb totaal geen vet bij me benen en armen en bovenlichaam (behalve iets bij me buik en onderkin) ik voel me echt onzeker hierdoor ik prop al jaren stof/sokken in bh soms denk ik fk it dit is hoe ik ben maar niet hoe ik wil zijn
1 reactieReagerenCatootje25 oktober 2017 om 08:36Kan persoonlijk zijn. Mijn moeder had denk ik een cup C of D, haar zus had minder dan cup AA. Zelf had ik cup AA, nu ik wat ouder ben is dat meer een cup A geworden. Ben er zelf heel tevreden mee, zou zeker niet groter willen. Beter gezond eten en sporten dan proberen aan te komen want ik denk dat je een prima gewicht hebt.
Verder kan je met kleding wat bereiken. Sommige kleding kan je borsten wat accenturen; laaguitgesneden kleding maakt je borsten kleiner dus dat beter niet doen.
Reageren