Zoeken Vraag het forum

Als enige kleine borsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik ben een meisje van 16 jaar mijn borsten hebben al 2 jaar cupmaat 75a mijn zusje van 13 heeft dit ook maar zij is wat voller mijn moeder en me oma hebben zeker wel een c/d en me tante’s van me vaderskant ook ik snap niet waarom ze bij mij zo klein zijn ik weet wel dat ik nog in de puberteit zit maar de laatste keer dat ze gevoelig waren was rond me 11e toen ik voor het eerst ongesteld werd ik heb geprobeerd aan te komen maar ik blijf maar het zelfde gewicht behouden ik ben 1,65m en 55kg maar ik heb totaal geen vet bij me benen en armen en bovenlichaam (behalve iets bij me buik en onderkin) ik voel me echt onzeker hierdoor ik prop al jaren stof/sokken in bh soms denk ik fk it dit is hoe ik ben maar niet hoe ik wil zijn

1 reactie
    Reageren
    Catootje

Kan persoonlijk zijn. Mijn moeder had denk ik een cup C of D, haar zus had minder dan cup AA. Zelf had ik cup AA, nu ik wat ouder ben is dat meer een cup A geworden. Ben er zelf heel tevreden mee, zou zeker niet groter willen. Beter gezond eten en sporten dan proberen aan te komen want ik denk dat je een prima gewicht hebt.

Verder kan je met kleding wat bereiken. Sommige kleding kan je borsten wat accenturen; laaguitgesneden kleding maakt je borsten kleiner dus dat beter niet doen.

Reageren
Reageer op: Als enige kleine borsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.