- M198313 april 2017 om 11:47
Hi allen, ik heb een vraagje.. misschien heeft iemand hier ervaring mee…
Ik heb prothese, nu voelde ik 2 maanden geleden een knobbeltje en ineens was deze weg.. dus ik heb er verder geen aandacht meer op gevestigd. 3 weken geleden begon mijn rechter borst pijn te doen en ben ik weer eens gaan voelen en ja hoor.. daar was hij weer en nu iets groter… ik heb gelijk iemand ingeschakeld om ook te voelen (dacht als hij straks weer verdwijnt heb ik een getuige..).. ik heb toen op aanraden van mijn vriendin gelijk de dokter gebeld.. het was een ronde knikker van ongeveer een cm doorsnede. Toen diezelfde dag naar de dokter en ja hoor.. weg was hij weer (waarschijnlijk weer onder mijn prothese..).. ik heb vanochtend een echo laten maken en een mammo.. op de mammo was uiteraard niets te zien en zelfs op de echo niet.. ik ben niet gek!!! Ze vond wel iets anders, een plek van 8mm, maar dat is waarschijnlijk inkapsel..
Nu gaat de uitslag naar de huisarts en moet ik daarop wachten. Zij komen nu natuurlijk met de conclusie dat er niets aan de hand is, want ze hadden het over een MRI en ineens is dat niet meer een omderwerp totdat ik de uitslag heb besproken met de huisarts… ik wil een onderzoek, want ik ben echt niet gek! Het zit er en nu nog steeds…
Wat kan ik hieraan doen??? Ik wil dit tot op de bodem uitgezocht hebben, maar het lijkt wel alsof ik tegen wordt gehouden en alsof ik het uit mijn duim heb gezogen.. ik probeer met man en macht die knobbel weer naar boven te toveren, maar dat lukt niet.. :-S…
Weet iemand of ik dit kan afdwingen? Ze gaan me toch niet met een knobbeltje laten lopen? :-s
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 april 2017 om 12:16Bespreek dit gewoon met je huisarts en vraag dan om de MRI
Reageren