Nadat mijn peuter een te warme hap eten heeft genomen gilde hij het uit. Het was inderdaad nog echt te heet. Het is onduidelijk of hij het heeft doorgeslikt. Nu gaat alles weer oké en hij geeft aan geen pijn meer te hebben. Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
Zwelling in de keel. Ik zou er toch even door de dokter naar laten kijken
Toch wel? Ondanks dat hij aangeeft geen pijn te hebben en goed eet en drinkt? Raad je aan om vanavond nog naar de HA post te gaan of morgenochtend een afspraak te maken bij de dokter?
Probleem is dat ik niet kan inschatten of er iets verbrand is. Maar als hij verder goed eet en drinkt zal er waarschijnlijk geen probleem zijn. Bellen met de HAP kan natuurlijk altijd even
Ik heb toch even gebeld, zolang hij geen klachten heeft zal het inderdaad goed zijn. Een zwelling zou volgens de assistente ook kort erna moeten optreden. Klopt dat?
Dat zou je dan inderdaad wel verwachten
Ik heb 4 dagen geleden kip te heet gegeten slikte het door en voelde het met veel pijn zakken tot onder aan mijn borstbeen nu 4 dagen later alles wat ik eet of drink doen nogsteeds veel zeer en blijft ook wel een 20 min aanhouden en dan is het weg
Als ik dan weer iets eet of drink begint het weer gaat dit vanzelf weg of toch maar even naar late kijken
@Pascal
Als je die vraag rechtstreeks aan de huisarts stelt, kan die ter plekke bepalen of het verstandig is dat je even langs komt