Zoeken Vraag het forum

4 dagen overtijd, op 3e en 4e dag bruine afscheiding??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Theresa

Hallo,

Ik ben al een aantal maanden gestopt met de implanon want mijn vriend en ik willen graag een kindje krijgen.

Mijn menstruatie is altijd 28 dagen precies en deze wijkt nooit af.
    Deze maand zou ik op 22 april ongesteld moeten worden, dit is niet gebeurt en ik ben inmiddels 4 dagen overtijd. Op de 3e dag begon ik bruin afscheiding te vloeien, ik dacht mijn menstruatie zal wel ieder moment door komen, maar deze zet zich niet door..
    Wel heb ik krampen in mijn buik maar deze zijn een stuk lichter dan wanneer ik normaal ongesteld word.. ook heb ik enorme stemmingswisselingen (waar mijn vriend ook gek van word haha).
    En ongeveer een week +/- moest ik ineens overgeven midden op de dag, en met een half uurtje voelde ik me weer helemaal normaal. Ik heb inmiddels 2 zwangeschapstesten gedaan, deze waren allebei negatief 🙁
    Heeft iemand hier ervaring mee want ik lees voornamelijk vrouwen die bruine afscheiding hebben vóór of óp hun Nod.

Groetjes Theresa

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen.  Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen

Reageren
    Theresa

Bedankt voor je reactie @Tandor

ik ga morgen ochtend even de HA bellen..

Reageren
    Catootje

Bruin bloed kan wijzen op een tekort aan progesteron. Hormonale anticonceptie kan je eigen hormoonhuishouding flink verstoren en zorgen voor allerlei tekorten in je lichaam, zoals zink en vitamine B, die juist belangrijk zijn voor je hormonen.
    Je kan eens googlen op oestrogeendominantie en wat er aan te doen. Goed voor jezelf zorgen en bepaalde tekorten aanvullen komt je eigen gezondheid en die van je toekomstige kindje ten goede.

Reageren
    Anoniempje

hallo ik herken het helemaal,

ik ben ook al overtijd 8 dagen en bij dag 5 ineens licht roze druppels bloed en daarna heledag niks en vervolgens bruine afscheiding en de dag erna precies het zelfde heb daarna Een test gedaan maar negatief en gisteren ineens iets meer bloedverlies en daarna bruine afscheiding en vandaag heledag niks. Ben vandaag toch naar de HA gegaan en die heeft gekeken zit toch in een prille zwangerschap, moet 1 weekje wachten en dan testen omdat het ook nog een miskraam kan worden. Groetjes ik ga duimen of t nog positief mag worden voor je

Reageren
Reageer op: 4 dagen overtijd, op 3e en 4e dag bruine afscheiding??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.