- Anoniem25 juli 2016 om 12:03
Hallo, ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb sinds kort (18 dagen geleden) voor de eerste keer seks gehad. Wij hebben het die avond meerdere keren met condoom gedaan, maar ik pak de pil niet. Wij hebben na elke keer wel nagekeken of de condoom gescheurd was en het leek van niet. Toch ben ik niet helemaal gerust want ik zou normaal 2weken geleden mijn regels gehad moeten hebben maar ze zijn er nu nog niet. Ik heb mijn mama gevraagd hoe het komt dat ze zo laat zijn en zij vertelde mij dat dat kwam omdat ik ze pas dit jaar in januari voor het eerst gekregen heb en sinds dien nog maar 1 keer (vorige maand) gehad heb en dat het heel normaal is omdat ik nog maar net begonnen ben. Toch ben ik er niet gerust in. Mijn vraag is dus moet ik ongerust zijn of is dit allemaal normaal? Hopelijk kan iemand mij helpen
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 juli 2016 om 15:14Je hoeft niet ongerust te zijn als er niks vreemds met het condoom is gebeurd.
Reageren
Het is inderdaad heel normaal dat de eerste jaren dat je menstrueert de menstruaties onregelmatig zijn.