- Anoniem14 april 2016 om 15:02
Beste.
Ik heb mijn strip afgemaakt en ben doorgegaan met 2 andere pillen van een nieuwe strip. Nu zit het zo dat ik mijn stop week vanaf morgen wil doen maar ik heb 2 dagen geleden seks gehad .. Kan ik dat doen of is er nu een kans dat ik zwanger raak? Ook slik ik de pil pas een maand en heb ik nu pas last van me borsten .. Is dat normaal dat ik dat pas zo laat krijg
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2016 om 15:51Je kunt die stopweek gewoon inlassen, dat is geen probleem.
ReagerenAnoniem15 april 2016 om 20:58Beste tandor.
Reageren
Ik heb vandaag geen pil geslikt omdat ik me stopweek wil inlassen maar ik verlies al gelijk op me eerste dag rood bloed? Is dit normaal? Of misschien komt het omdat ik pas een maand aan de pil ben.. Weet u raad?John (moderator)
15 april 2016 om 21:10Dat komt omdat je pas met de pil bent gestart. Dat is verder geen enkel probleem.
ReagerenAnoniem15 april 2016 om 21:27Ik heb ook doorbraakbloedingen gehad. En heb 2 keer een half uur later dan de normale vastte tijd de pil geslikt. Is toch geen kans op zwangerschap nu?
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 21:35Nee hoor. Als je tenminste geen pillen bent vergeten.
Reageren
Dat zijn toch allemaal normale klachten als je de eerste keer met de pil start.Anoniem16 april 2016 om 05:01Ik had dus gister avond even wat bloed weg kunnen vegen. Maar nu ik naar de wc ben geweest heb ik opeens niks meer ? Alleen een beetje slijm.. Was het dus geen ongesteldheid wat ik had?
ReagerenJohn (moderator)
16 april 2016 om 08:29Als je eerder in de strip doorbraakbloedingen hebt gehad, zou het kunnen dat je menstruatie nu maar een heel klein beetje is. Dat komt dan door de doorbraakbloedingen. Je baarmoederslijmvlies is dan nog niet voldoende aangegroeid om een forse bloeding te geven. Je moet je hier niet druk over maken. Gewoon rustig afwachten en weer op tijd met de nieuwe strip beginnen.
Reageren