- Anoniem28 maart 2016 om 16:44
Hoi
Ik slik al ong meer dan een jaar ethinylestradio/levonorgestrel
En ik heb ong 2 weekjes geleden een week last gehad van doorbraakbloedingen en bij het begin van spotting
Nou dacht ik dat dat vrij normaal is, alleen nu 2 dagen voordat mijn stopweek in gaat heb ik weer last van lichte bloedingen.Ik heb er verder geen pijn bij, geen pil vergeten alleen wel mijn vorige stopweek verkort met 2 dagen
Ook heb ik onveilig seks gehad waarbij hij niet in mij klaar kwam (dit doe ik ook al zeker paar maandjes dus neem aan dat het geen soa e.d. )Moet ik het nog even aankijken een maand of toch maar naar deHA
(Ben wel bang ben pas 16 bijna 17)
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 maart 2016 om 16:47Ik zou nog even de volgende pilstrip afwachten. Spotting/doorbraakbloedingen zijn niet zo vreemd bij pilgebruik en zeker niet tijdens de puberteit. Als je er de volgende strip ook weer last van hebt ga dan even naar de huisarts.Misschien heb je een zwaardere pil nodig.
ReagerenAnoniem28 maart 2016 om 19:10Oke bedankt,
Reageren
Nog 1 ding : ik ga 4 april (volgende week dus) een week op kamp met school en ik heb morgen mijn laatste pil.
Dat betekend dat ik hem volgende week woensdag dus weer moet slikken, alleen maakt het in dit geval uit dat ik de stopweek verkort met 2 dagen dus dat ik maandag weer begin met een nieuwe pilstrip ipv woensdagJohn (moderator)
28 maart 2016 om 19:15Dat maakt verder niet uit. De stopweek verkorten is geen probleem.
Reageren