Zoeken Vraag het forum

De pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallooww ,, ik ben 19 januari gestopt met de pil , nu ben ik daarna gewoon ongesteld geworden , 6 februarie was de laatse dag van me ongesteldheid , en nu ben ik nog steeds niet ongesteld zit nu op dag 33 , ik heb soms heel erg last van me tepels en borsten , en heel de week al last van krampen, dat ik dacht van volgende morgen breekt het door, maar dat is nu nog steeds niet gebeurd , moet ik het nog een week af wachte of even een testje halen ?

11 reacties
    Reageren
    Anoniem

Was van 4 februarie tot 6 februaie ongi

Reageren
    John (moderator)

Als je in januari pas met de pil bent gestopt, kan het enkele maanden duren voordat je cyclus weer “normaal” wordt. Onregelmatige bloedingen zijn dan geen uitzondering. Dat heet ontpillen.
    Een test kun je natuurlijk altijd doen, maar gezien de klachten lijkt het er toch op, dat de menstruatie er wel aan zit te komen

Reageren
    Anoniem

Okee fijn dan wacht ik het nog even af tot volgende week en stel ben dan nog niet ongesteld is het dan verstandig om wel een test te doen ? Of maar gewoon weer afwachten ?

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je een test kunnen doen.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt !

Reageren
    Anoniem

Hallo ik ben nog steeds niet ongesteld geworden , ik heb ook al sinds zondag geen last meer van krampen en me borsten zijn ook niet meer zo pijnlijk , is dit allemaal normaal ? Als ik het na dit weekend nog niet ben geworden is er dan kans op een zwangerschap of is het gewoon echt door het ontpillen en moet ik wel gewoon een test halen maandags als ik nog niet ongi ben geworden ? Ben toch wel beetje ongerust

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef: het kan het ontpillen zijn.
    Doe volgende week een nieuwe test.

Reageren
    Anoniem

Okee in iedergeval bedankt en moet het maar even van me af zetten wacht het af

Reageren
    Anoniem

Ik heb vanochtend 2 teste gedaan en ik ben zwanger ware alle 2 overduidelijk positief

Reageren
    John (moderator)

Gefeliciteerd.

Reageren
    Anoniem

Bedankt !

Reageren
Reageer op: De pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.