- Anoniem6 maart 2016 om 16:31
Hallooww ,, ik ben 19 januari gestopt met de pil , nu ben ik daarna gewoon ongesteld geworden , 6 februarie was de laatse dag van me ongesteldheid , en nu ben ik nog steeds niet ongesteld zit nu op dag 33 , ik heb soms heel erg last van me tepels en borsten , en heel de week al last van krampen, dat ik dacht van volgende morgen breekt het door, maar dat is nu nog steeds niet gebeurd , moet ik het nog een week af wachte of even een testje halen ?
11 reactiesReagerenAnoniem6 maart 2016 om 16:35Was van 4 februarie tot 6 februaie ongi
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 16:40Als je in januari pas met de pil bent gestopt, kan het enkele maanden duren voordat je cyclus weer “normaal” wordt. Onregelmatige bloedingen zijn dan geen uitzondering. Dat heet ontpillen.
Reageren
Een test kun je natuurlijk altijd doen, maar gezien de klachten lijkt het er toch op, dat de menstruatie er wel aan zit te komenAnoniem6 maart 2016 om 17:15Okee fijn dan wacht ik het nog even af tot volgende week en stel ben dan nog niet ongesteld is het dan verstandig om wel een test te doen ? Of maar gewoon weer afwachten ?
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2016 om 17:18Dan zou je een test kunnen doen.
ReagerenAnoniem6 maart 2016 om 17:36Oke bedankt !
ReagerenAnoniem9 maart 2016 om 11:24Hallo ik ben nog steeds niet ongesteld geworden , ik heb ook al sinds zondag geen last meer van krampen en me borsten zijn ook niet meer zo pijnlijk , is dit allemaal normaal ? Als ik het na dit weekend nog niet ben geworden is er dan kans op een zwangerschap of is het gewoon echt door het ontpillen en moet ik wel gewoon een test halen maandags als ik nog niet ongi ben geworden ? Ben toch wel beetje ongerust
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2016 om 11:40Zoals ik al schreef: het kan het ontpillen zijn.
Reageren
Doe volgende week een nieuwe test.Anoniem9 maart 2016 om 11:46Okee in iedergeval bedankt en moet het maar even van me af zetten wacht het af
ReagerenAnoniem11 maart 2016 om 05:43Ik heb vanochtend 2 teste gedaan en ik ben zwanger ware alle 2 overduidelijk positief
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2016 om 10:04Gefeliciteerd.
ReagerenAnoniem16 maart 2016 om 13:04Bedankt !
Reageren