- Anoniem9 januari 2016 om 00:32
Hallo,
Ik slik nu bijna een half jaar de pil. En eerst werd ik altijd keurig netjes ongesteld zonder problemen.
Maar nu ben ik al 2 maanden niet ongesteld geweest en dit ligt mij toch niet zo lekker.
Ik heb na de eerste maand een zwangerschaps test gedaan maar deze was negatief.Ook ter extra informatie: ik ben een maand voor de eerste keer niet ongesteld worden een strip kwijt geraakt en heb toen een korte tijd niet geslikt omdat ik wachtte op mijn stop week. Daarna ben ik weer begonnen met de pil slikken.
Weet iemand wat er misschien aan de hand is?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2016 om 10:23Het is heel goed mogelijk dat je hormonen door het tijdelijk stoppen van de pil enigszins van streek zijn. Maar ik denk dat het goed is om toch even naar de huisarts te gaan.
ReagerenAnoniem9 januari 2016 om 12:59Hoelang zou het ongeveer duren Voordat ik weer ongesteld word als het aan mijn hormonen ligt?
Reageren
Ik slik de pil nog wel gewoon trouwens maar dit is niet echt een probleem toch?John (moderator)
9 januari 2016 om 13:53Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden.Het hoeft niet perse een probleem te zijn. Maar als je de volgende stopweek weer niet menstrueert, ga dan wel naar de dokter. Kan dan namelijk zijn dat eisprong uitblijft
Reageren