- Anoniem26 oktober 2015 om 17:54
Hoi
Ik ben na mn stopweek en ik moet met de pil op woensdag terug beginnen vergeten heb e pas zaterdag ingenomen…De dagen erna ben ik ze vergeten in te nemen (dus zondag maandag dinsdag)ik heb ze dan allemaal tegelijk ingenomen de vergeten pillen dus, de pil van woensdag heb ik pas donderdag genomen… en vrijdag heb ik seks gehad zonder condoom, en ik weet niet meer zeker of ik die dag mn pil heb ingenomen(dezelfde dag of zaterdag) ik vergeet veel nu omdat ik in een depressie zit en verschillende medicijnen moet nemen. Wat gebeurd er nu of wat kan er gebeuren? Wat moet ik doen of wat voor kans bestaat er hierdoor?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2015 om 18:48Zo loop je natuurlijk een grote kans om zwanger te raken.
Reageren
Binnen 72 uur na de onveilige seks had je een Morning After Pil kunnen gebruiken. Maar daar zal het nu ook te laat voor zijn. Je had hier iets eerder over na moeten denken….
alle vergeten pillen tegelijk innemen heeft natuurlijk totaal geen zin.
Ga morgen naar de huisarts. Binnen 5 dagen zou er nog een noodspiraal kunnen worden geplaatst om zwangerschap te voorkomen. Houd er ook rekening mee, dat de pil ook de komende 7 dagen als je ze iedere dag zou nemen ook niet werkt.Anoniem27 oktober 2015 om 00:03Hoe groot is die kans?
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 00:05Er is een redelijk grote kans…..
ReagerenAnoniem27 oktober 2015 om 11:20En wanneer kan ik er dan iets van merken?
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 13:54Als tijdens de volgende stopweek je menstruatie uitblijft.
Reageren
Als je niet zwanger had willen raken, had je naar je huisarts moeten gaan.Anoniem27 oktober 2015 om 21:40Ja maar de vraag is of het zo is…er is nog geen duidelijkheid denkik tot ik terug in mn stopweek zit, alleen zit ik in een rare situatie ik zit in een dpressie en mn vriend heeft het zondag uit gemaakt, en weet niet dat ik de pillen vergeten ben, want ik dacht omdat ik ze erna heb ingenomen niks aan de hand zou zijn, als het zo is zal het raar zijn denkik het te vertellen 🙁
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2015 om 21:44[quote]Ja maar de vraag is of het zo is.[/quote]dat weet ik natuurlijk ook, maar om geen risico te lopen had je toch beter naar de huisarts kunnen gaan.
ReagerenAnoniem28 oktober 2015 om 10:22Ik heb nu een zeurend gevoel in mn onderbuik wat zou dit kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2015 om 10:36Dat kan ik zo natuurlijk ook niet zeggen…
ReagerenAnoniem28 oktober 2015 om 10:41Zou het van de vergeten pillen kunnen komen of zou het op een innesteling kunnen wijzen :/
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2015 om 11:12Voor een innesteling is eigenlijk nog te vroeg.
Reageren
Het zou door de vergeten pillen kunnen komen.Anoniem29 oktober 2015 om 10:02Het is al van vorige week vrijdag dat ik seks heb gehad en ik heb gelezen dat er 5/6 dagen duurt voor in innesteling…dus zeker dat het dat niet zou kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 11:15De innesteling duurt normaal gesproken iets langer. Maar onmogelijk is het niet.
Reageren