Zoeken Vraag het forum

Doornemen pil klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben begin juli begonnen met dE anticonceptiepil. Deze heb ik doorgenomen omdat ik mijn menstruatie niet wou krijgen op vakantie.
    Twee weken geleden heb ik veilige seks gehad, condoom en pil.. Maar sinds toen heb ik last van bruinverlies en momenteel ben ik gestopt met de pil en krijg ik bloed maar ook nog steeds bruinverlies. Heb ook een enorme Brandende pijn bij het plassen gehad.. Mijn vagina voelt heel strak vanbinnen en heb een zeurende pijn in onderrug en onderbuik. Ik maak me dus zorgen wat ik heb, kan iemand mij helpen en please zeggen dat ik niet Zwanger ben?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je stopt met de pil krijg je dus een menstruatie. Dat is wat je nu hebt. Bruinverlies kan daar ook bij voor komen. Dat is niet raar of vreemd. De zeurende pijn in buik en onderrug kunnen ook door de menstruatie worden veroorzaakt. Ook het eerdere bruinverlies past wel bij het starten van de pil. De eerste maanden kunnen er wat onregelmatige bloedingen en bruinverlies optreden.

Reageren
Reageer op: Doornemen pil klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.