- Anoniem17 augustus 2015 om 13:09
Ik ben begin juli begonnen met dE anticonceptiepil. Deze heb ik doorgenomen omdat ik mijn menstruatie niet wou krijgen op vakantie.
Twee weken geleden heb ik veilige seks gehad, condoom en pil.. Maar sinds toen heb ik last van bruinverlies en momenteel ben ik gestopt met de pil en krijg ik bloed maar ook nog steeds bruinverlies. Heb ook een enorme Brandende pijn bij het plassen gehad.. Mijn vagina voelt heel strak vanbinnen en heb een zeurende pijn in onderrug en onderbuik. Ik maak me dus zorgen wat ik heb, kan iemand mij helpen en please zeggen dat ik niet Zwanger ben?1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2015 om 15:51Als je stopt met de pil krijg je dus een menstruatie. Dat is wat je nu hebt. Bruinverlies kan daar ook bij voor komen. Dat is niet raar of vreemd. De zeurende pijn in buik en onderrug kunnen ook door de menstruatie worden veroorzaakt. Ook het eerdere bruinverlies past wel bij het starten van de pil. De eerste maanden kunnen er wat onregelmatige bloedingen en bruinverlies optreden.
Reageren