- Anoniem19 juli 2015 om 15:03
Hallo,
Ik ben in de 3e week een pil vergeten en heb deze direct ingenomen. Zonder erbij na te denken heb ik de strip afgemaakt en gewoon een stopweek gepland.
Ik heb afgelopen dinsdag mijn laatste pil geslikt.
Aangezien ik altijd op zondag ongesteld wordt en vandaag dus niet vroeg ik me af welke gevolgen dit heeft omdat ik aan het eind van de week op vakantie ga.
Ik begin op woensdag de nieuwe strip.
Hopelijk kan iemand mij snel helpen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 16:30Binnen hoeveel uur na het innemen heb je de vergeten pil nog genomen?
Reageren
Je menstruatie hoeft niet perse altijd op dezelfde dag te komen. Daar kan wel eens wat verschil in zitten..
Heb je enkele dagen voor het vergeten of daarna onbeschermde seks gehad?Anoniem19 juli 2015 om 16:53Hallo
Ik slik altijd om half 8 sochtends, ik nam hem om 9 uur savonds in dus 13,5 uur. Nee ik heb geen onveilige seks gehad..
Maar wat nu.. Aangezien ik op vakantie ga
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 17:01Als je geen onveilige seks hebt gehad is er niets aan de hand. Gewoon weer op tijd met de pil starten. Houd er wel rekening mee dat de pil pas weer na 7 dagen slikken betrouwbaar is.
ReagerenAnoniem19 juli 2015 om 17:04Maar ben ik dan ongesteld op vakantie.. Want dat is niet de bedoeling en dat zou ook niet zijn geweest als ik hem volgens de bijsluiter had geslikt maar dat heb ik dus niet.
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 17:32Dan had je de pil door moeten slikken. Maar dat heb je niet gedaan. Daar kun je nu verder niets meer aan doen.
Reageren