- Anoniem15 juni 2015 om 07:29
ik heb zaterdagavond rond 10 uur de pil ingenomen en moest overgeven snachts rond 3. te beroerd om aan evt nieuwe pil te denken. zou dit marge van 5 uur genoeg zijn om nog beschermd te zijn
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 07:34Dat is een randgeval
Reageren
Neem voor de zekerheid alsnog een nieuwe pil in als je kunt. Maar dan wel voor 10.00 uur
In welke week van de strip ben je nu?Anoniem15 juni 2015 om 10:13dit innemen had dan toch gistermorgen gemoeten? ben in de eerste week van de strip
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 11:05Excuus…..Dat klopt. Ik had me even vergist. Maar je schreef inderdaad zaterdag….5 uur is net op het randje…
Reageren
Je kunt er nu in ieder geval niets meer aan doen. Je zou voor alle zekerheid de komende 7 dagen aanvullende bescherming kunnen gebruiken. Als je de pil 7 dagen achter elkaar weer hebt geslikt, is de werking in ieder geval weer in orde.oAnoniem15 juni 2015 om 12:19of is het verstandig de map te halen en nog in te nemen vandaag?
ReagerenJohn (moderator)
15 juni 2015 om 12:36Als je onbeschermde seks hebt gehad, zou je dat kunnen doen. Maar dan wel vandaag zo snel mogelijk..
Reageren
Maar dat van die 7 dagen blijft dan wel van kracht.