- Anoniem21 april 2015 om 19:00
Hallo,
Ik maak me erg ongerust en hoop dat ik een serieuze reactie krijg.
Ik heb een aantal pillen vergeten in mijn pilstrip, in totaal 3.
Vanaf mijn eerste dag vanaf de laatste menstruatie geteld is dat de 15e dag geweest (deze niet binnen 36 uur ingenomen), dag 19 (deze echter ook niet binnen 36 ingenomen) en dag 20 (deze ingenomen ’s morgens op dag 21). Vandaag zit ik op dag 21 en gister middag kreeg ik al last van menstruatiepijn, die vanmorgen doorzat. Vanmorgen verloor ik een heel klein rood/roze/bruin bloedstolseltje met slijm. Dat werd in de loop van de dag gevolgd door minimaal rood/bruin bloedverlies.
IS dit een gewone doorbraakbloeding omdat mijn lichaam van slag is of duid dit op een mogelijke zwangerschap? Ik heb wel regelmatig tot vaak onbeschermde sex gehad met mijn vriend.
Ik hoop snel op een reactie, want dit baard me echt zorgen!1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 april 2015 om 19:59Het kan een doorbraakbloeding zij door de vergeten pillen.
Reageren
De pillen in week 2 van de strip zijn verder geen probleem. Voor de pillen van week 3 is dat anders.
Je moet nu de strip gewoon verder afmaken en ZONDER stopweek doorgaan met een nieuwe strip. Dan is er niets aan de hand.