Zoeken Vraag het forum

pillen vergeten in week 2 en 3

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik maak me erg ongerust en hoop dat ik een serieuze reactie krijg.
    Ik heb een aantal pillen vergeten in mijn pilstrip, in totaal 3.
    Vanaf mijn eerste dag vanaf de laatste menstruatie geteld is dat de 15e dag geweest (deze niet binnen 36 uur ingenomen), dag 19 (deze echter ook niet binnen 36 ingenomen) en dag 20 (deze ingenomen ’s morgens op dag 21). Vandaag zit ik op dag 21 en gister middag kreeg ik al last van menstruatiepijn, die vanmorgen doorzat. Vanmorgen verloor ik een heel klein rood/roze/bruin bloedstolseltje met slijm. Dat werd in de loop van de dag gevolgd door minimaal rood/bruin bloedverlies.
    IS dit een gewone doorbraakbloeding omdat mijn lichaam van slag is of duid dit op een mogelijke zwangerschap? Ik heb wel regelmatig tot vaak onbeschermde sex gehad met mijn vriend.
    Ik hoop snel op een reactie, want dit baard me echt zorgen!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan een doorbraakbloeding zij door de vergeten pillen.
    De pillen in week 2 van de strip zijn verder geen probleem. Voor de pillen van week 3 is dat anders.
    Je moet nu de strip gewoon verder afmaken en ZONDER stopweek doorgaan met een nieuwe strip. Dan is er niets aan de hand.

Reageren
Reageer op: pillen vergeten in week 2 en 3
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.