Zoeken Vraag het forum

pijlijke borsten en slijmdraden na gestopt te zijn met de pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben op 29/9/2014 gestopt met de pil op aanraden van de gynaecoloog ( omdat hij wou uitsluiten of de pil iets te maken had met branderigheid die ik al een jaar en een half heb)
    Mijn maandstonden kwamen een maand na het stoppen van de pil.
    Maar nu pas, 7 maand na het stoppen, merk ik dat mijn borsten heel pijnlijk zijn. En een tweede probleem is dat ik de week na mijn maandstonden gedurende 8 dagen doorschijnend slijm heb. Precies slijmdraden. Dat komt er in grote hoeveelheden uit als ik ga plassen…ook als ik niet ga plassen, maar als ik ga plassen dan zie ik het dat het wel veel is. De gynaecoloog zegt dat dit normaal is, maar ik wou toch hier eens raad vragen. Ik heb dit voordien nooit gehad want ik nam de pil al van mijn 16. Nu ben ik 38.
    Voor de rest merk ik wel dat door te stoppen met de pil ik niet meer zo veel last heb van PMS en van pijnlijke benen. Dat is dus positief. Maar ik zou graag raad willen over die pijnlijke borsten en dat slijm.
    Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan inderdaad nog steeds van het stoppen van de pil zijn. maar of het echt heel normaal is weet ik niet.
    Ga voor een second opinion naar een andere gynaecoloog.

Reageren
    Anoniem

Dank u voor uw antwoord.

Reageren
Reageer op: pijlijke borsten en slijmdraden na gestopt te zijn met de pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.