- Anoniem25 maart 2015 om 06:57
Hoi,
Zaterdag heb ik de map ingenomen, wat overbodig scheen te zijn omdat ik mijn laatste pil had ingenomen en die avond seks heb gehad. Mijn menstruatie is nogsteeds niet gekomen.. En vandaag heb ik barstende hoofdpijn en opvliegers. Ben ik dan toch zwanger? Of zijn dit misschien voortekenen dat mijn menstruatie moet komen of bijwerkingen van de MAP
1 reactieReagerenAnoniem25 maart 2015 om 21:39dit lijkt heel erg op bijwerkingen van de morning after pil ik zou me nog niet te veel zorgen maken en je stop week afwachten maar de bijwerkingen van de morning after pil zijn. migraine heftige buikpijn en overgeven. Dit komt omdat je in een keer heel erg veel hormonen binnen krijgt en daar kan je lichaam slecht op reageren. als je het toch heel erg graag wilt weten en je het niet los kan laten raad ik je aan om een afspraak te maken bij de huisarts die kan uitsluiten of je zwanger bent of niet. maar de morning afterpil werkt tot 72 uur naar onveilig seks dus ik zou me niet druk maken als ik jou was. succes nog verder! xxx
Reageren