- Anoniem16 september 2014 om 17:51
sinds een anderhalve week heb ik na het vrijen in het begin maar nu ook overdag gewoon bloedverlies en bruine slijmen,ik neem sinds 2 en een halve maand de prikpil, ik heb vaak steken in mijn onderbuik en constante buikpijn, soms heb ik lichte koorts. ik maak me wel een beetje ongerust weet mischien iemand wat dit kan zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 22:04Het kunnen bijwerkingen zijn van de prikpil. Als de klachten blijven aanhouden ga dan even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem9 april 2016 om 21:04Ik neem nu sinds 18 maart de prikpil op 1 april heb ik seks gehad met mijn vriend maar hij is niet klaar gekomen in mij. Het valt me op dat ik nu een soort van bruin slijmverlies heb. Op het internet las ik dat het mogelijk kon zijn door een zwangerschap, maar dat het ook 1 van de bijwerkingen van de prikpil zou kunnen zijn. Ik weet momenteel niet echt wat ik moet doen en of ik eventueel een zwangerschapstest moet doen of niet ?
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2016 om 21:19Zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Het zullen bijwerkingen zijn van de prikpil
Reageren