- Anoniem4 september 2014 om 12:59
Ik slik mijn pil ongeveer een half jaar door en had vorige week een doorbraakbloeding(meer bruinverlies eigenlijk) , waardoor ik een stopweek heb ingelast (wel maar 4 dagen ipv 7) had toen wel een redelijk lichte menstruatie, maar dit is normaal volgens mijn dokter als je zolang doorslikt. Kreeg wel een redelijk sterke bloeding tijdens het vrijen, maar deze stopte ook onmiddellijk weer. Zit ook nog steeds met lichte buikkrampen en rugpijn, en mijn dokter heeft me dus extra hormonen voorgeschreven om het bloeden te stoppen, en zei dat ik met de gynaecoloog (momenteel op verlof) eens moest gaan overleggen voor een zwaardere pil.
Is er iemand die ook zo een ervaringen heeft met het doorslikken van de pil? Ik ben ze nooit vergeten, en ook niet overgegeven of diarree.. dus zwanger zijn kan ik niet.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 september 2014 om 15:55Het is toch een vrij normaal verschijnsel tijdens het doorslikken van de pil.
Reageren
Een zwaardere pil zou het kunnen voorkomen. Zeker is dat echter niet. De huisarts had die natuurlijk ook elf kunnen voorschrijven tenzij je natuurlijk onder behandeling bent van de gynaecoloog.Anoniem4 september 2014 om 16:33Ik was ook eigenlijk van plan om naar de gynaecoloog te gaan, maar deze is met verlof tot de 15de, en zo lang wou ik er niet mee blijven zitten..
Heb het nog eens aan de hand gehad dat ik bloedverlies had tijdens het vrijen (wel minder dan deze keer) en toen hebben deze extra hormonen wel geholpen. En uitstrijkje van +- 2 maanden geleden was alles in orde.Ik raak gewoon snel in paniek bij zo een klachten, vandaar dat ik graag ook nog de mening van iemand anders hoor, met eventueel dezelfde ervaring of tips 🙂
Reageren