- Anoniem7 juni 2014 om 08:16
Hallo,
Ik ben eind januari gestopt met de diane pil na 5 jaar gebruik. En ben tot heden (denk ik) nog niet ongesteld geworden.
Nu heb ik in april wel 3/4 dagen lang bruinverlies gehad. Te veel om afscheiding te noemen en te weinig voor een menstruatie.
Kan dit toch een menstruatie zijn geweest?
Alvast bedankt!
Groetjes, L
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2014 om 16:21Een menstruatie is in principe geen bruinverlies. Kan wel een teken zijn dat de menstruatie er aan zit te komen.
ReagerenAnoniem8 juni 2014 om 10:28Hmm, nou het bruinverlies is bijna 2 maanden terug en nog geen menstruatie.
Reageren
Wat frustrerend zeg!John (moderator)
8 juni 2014 om 15:53Je zou bij de huisarts een verwijzing kunnen vragen voor de gynaecoloog, om te laten controleren of alles goed gaat met je eierstokken.
ReagerenAnoniem9 juni 2014 om 11:15Ik mag over een maand terug komen van de HA, dan is de menstruatie een halfjaar lang uitgebleven.
Nu heb ik nog een vraag. Ik heb altijd een net niet positieve ovulatie test. Is het normaal dat je bij ontpillen een hoge lh-waarde hebt? Of kan dat duiden op iets anders?
P.s. Bedankt voor de reacties!
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2014 om 12:49dat is moeilijk te zeggen maar dat was o.a. wel de reden waarom ik aangaf om een verwijskaart te vragen naar de gynaecoloog. Ik zou ook geen maand wachten.
Reageren