Zoeken Vraag het forum

Doorslikken…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Izzy

Hey mensen,
    ik ga deze week op vakantie maar ik ben toevallig precies ongesteld als de vakantie begint en daar heb ik geen zin in dus ga ik voor de eerste keer doorslikken.. Ik dacht dat als je doorslikt je gewoon NIET ongesteld werd voor die ene keer maar nadat ik op forums heb gelezen dat sommige vrouwen last hebben van doorbraakbloedingen bij de eerste keer dat ze doorslikken maakte me dat een beetje bang want ik wil echt GEEN bloed verliezen in deze vakantie met mijn man! Dus hoe groot is de kans dat dat gebeurt? En nog een vraag.. Ben je gewoon beschermd tegen zwangerschap in die periode als je de stopweek overslaat en gewoon doorslikt? Heb dit niet in mijn bijsluiter kunnen vinden.
    Bedankt voor uw tijd.

1 reactie
    Reageren

U kunt de menstruatie zonder bezwaar tot drie maanden uitstellen. Na een paar weken uitstel krijgt u kans op een tussentijdse bloeding. U blijft wel tegen zwangerschap beschermd.

Bron:
    http://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-wil-anticonceptiepil-gaan-gebruiken

Reageren
Reageer op: Doorslikken…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.