- Michelle20 februari 2013 om 07:32
Ik ben sinds ik met de pil begonnen ben, zo’n 2 weken geleden, alle tijd ongesteld en ik blijf maar restjes bloeden. Hou zou dit komen? Zou ik de HA moeten informeren of is dit normaal? Het is de eerste x dat ik met de pil begonnen ben
4 reactiesReagerenQuote20 februari 2013 om 11:49Goed lezen:
Ik wil de anticonceptiepil gaan gebruiken
http://thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-wil-anticonceptiepil-gaan-gebruikenLees ook de bijsluiter van jouw pil.
ReagerenEefje12 september 2018 om 14:52Ik ben voor t eerst begonnen met de pil. In opdracht van mijn huisarts mocht ik de 4e dag van mijn menstruatie al beginnen..
Reageren
Nu heb ik de pil 7/8 dagen gebruikt, maar het bloed houdt maar niet op.. vandaag 18 dagen ongesteld.. inmiddels nu zelf besloten te stoppen met de pil..
ik heb geen seks
Wat zou ik kunnen doen om te stoppen met bloeden..Catootje12 september 2018 om 16:58De pil onderdrukt je eisprong, bevordert een toestand van oestrogeen en bij langer gebruik zorgt hij voor verliezen aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen. Op internet kan je een en ander vinden over oestrogeendominantie. Heb zelf een pessarium, dan heb je geen geklooi met je hormonen.
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2018 om 02:03Daar zou ik dan toch mee naar de huisarts gaan
Reageren