Zoeken Vraag het forum

Veel langere menstruatie door begin pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Michelle

Ik ben sinds ik met de pil begonnen ben, zo’n 2 weken geleden, alle tijd ongesteld en ik blijf maar restjes bloeden. Hou zou dit komen? Zou ik de HA moeten informeren of is dit normaal? Het is de eerste x dat ik met de pil begonnen ben

4 reacties
    Reageren

Goed lezen:
    Ik wil de anticonceptiepil gaan gebruiken
    http://thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-wil-anticonceptiepil-gaan-gebruiken

Lees ook de bijsluiter van jouw pil.

Reageren
    Eefje

Ik ben voor t eerst begonnen met de pil. In opdracht van mijn huisarts mocht ik de 4e dag van mijn menstruatie al beginnen..
    Nu heb ik de pil 7/8 dagen gebruikt, maar het bloed houdt maar niet op.. vandaag 18 dagen ongesteld.. inmiddels nu zelf besloten te stoppen met de pil..
    ik heb geen seks
    Wat zou ik kunnen doen om te stoppen met bloeden..

Reageren
    Catootje

De pil onderdrukt je eisprong, bevordert een toestand van oestrogeen en bij langer gebruik zorgt hij voor verliezen aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen. Op internet kan je een en ander vinden over oestrogeendominantie. Heb zelf een pessarium, dan heb je geen geklooi met je hormonen.

Reageren
    John (moderator)

Daar zou ik dan toch mee naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Veel langere menstruatie door begin pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.