Zoeken Vraag het forum

Ziek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annelien

Beste, ik heb een griepje opgelopen ik heb al 4dagen last van diarree (2x/dag) en 2dagen geleden had ik ook moeten overgeven. Nu gebeurt dit wel telkens voor inname van mijn pil. Ik neem mijn pil door en zit nu in de eerste week van de doorslikstrip, ik slik hem door zodat ik binnen een paar dagen niet ongesteld zou zijn als ik op vakantie vertrek, nu een stopweek nemen zou dus niet handig zijn. Ik heb 4 & 3 dagen geleden nog seks gehad zonder condoom was ik toen dan wel nog veilig of niet meer?

is het mogelijk dat ik nu nog een week en half doorslikken zodat ik niet ongesteld word op vakantie en extra voorberhoedsmiddelen gebruiken tot dan en na de vakantie mijn stopweek houden en daarna 7 dagen goed slikken ben ik dan veilig?

5 reacties
    Reageren
    Suus

Ja dat kun je idd zo doen.

Reageren
    Annelien

Oke bedankt, was ik nog beschermd voor de seks van 3&4 dagen geleden

Reageren
    Suus

Ja hoor

Reageren
    Annelien

Oke bedankt, ik dacht dat de pil na 3dagen diarree niet meer veilig was? Of geldt het niet veilig zijn van de pil pas als je op dag 3 of na de 3de dag seks hebt en niet in de eerste 2 dagen want ik ben wat verward nu?

Reageren
    Suus

Dat geldt na die 3 dagen

Reageren
Reageer op: Ziek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.