Zoeken Vraag het forum

Vraag diarree en pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiek

Beste

Heeft diarree echt alleen een werking op de pil als het echt water waterdun is? Of ook als het zo wat platter is met stukjes ?
    En ik slik altijd 2 strips na elkaar van mijn Drosana 30 en zie nu aan het 5e pilletje van men 2e strip.

Heeft dat dan effect op men pil?

Gisterenmorgen was het platter en nu deze morgend ook terug wat door gisteren iets verkeerd te eten.
    Groetjes

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikt is dat sowieso geen probleem. En ja, waterdunne diarree

Reageren
    Kiek

Beste
    Dus als ik het in mijn tweede strip heb is dat geen probleem, alleen moest ik dat ooit hebben in mijn eerste strip na mijn stopweek toch?
    En ps spreken ze dan van alleen echt constant waterdunne diarree dat het dan een werking kan hebben op men pil.

En danku voor het snelle antwoord dan ben ik gerust.
    Groetjes

Reageren
    John (moderator)

En dan alleen in de eerste en de derde week van de strip als je niet doorslikt.
    Als je binnen 4 uur NA het innemen van de pil diarree hebt of meerdere dagen achter elkaar, kan dat invloed hebben op de werking van de pil, maar niet als je ze doorslikt

Reageren
    Kiek

Beste

Dus nog een allerlaatste vraag als je diarree meerdere dagen na elkaar hebt als je doorslikt dus in 2e strip, maar geen enkele keer 4 u na het innemen van de pil is het ok toch? 🙂

Bedankt!

Reageren
Reageer op: Vraag diarree en pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.