Hi
Ik neem men pil nu niet door ik ben op eind week 3 normaal ben ik op maandag ongesteld maar nu heb ik sinds gister menstruatiepijn zn vandaag een licht roos streepje op het wc papier. Ik neem deze pil al langer dan 1 jaar en nooit eerder problemen gehad. Is dit iets ergs of kan dit wel eens gebeuren? Want ik had gepland voor hem door te slikken van wege mijn reis naar italie in juli. Anders kwam het niet uit. Maar als ik nu die pijn al heb is het dan beter dat ik wel een stopweek hou?
Dan zou ik bv voor italie de pil kunnen doorslikken?
Of
Mijn stopweek inkorten ik neem de laatstz pil telkens op vrijdag en maandah ben ik pas ongesteld kan ik dan op woensdag al terug beginnen met een nieuwz strip of is de stopweek dan te kort, aangezien ik de vrijdag van die week in italie zit.
Zo'n bloeding kan wel eens voor komen. Maar nu denk ik dat het beter is om een stopweek te houden. En als je de stopweek korter wilt maken dan niet meer dan met 2 dagen inkorten. Dus een stopweek van 5 dagen. En na deze nieuwe strip kun je dan doorslikken want dan is het nog altijd geen juli
Oke bedankt was al bang!
Dus 4 dagen stoppen en op dag 5 om 22u savonds terug een pil nemen kan echt niet? Pas op dag 6 om 22:00 dan ? Want ik bloes telkens nog 2/3 dagen heel licht en dat zou dan de eerste 3dgen van italie zijn.
Ik ben namelijk geen voorstander van dat doorslikken daarom maak ik liever de stopweek iets korter dat voelt veiliger voor doorbraakbloeding.
Het kan wel, maar omdat je nu al een doorbraakbloeding hebt, kan dat het risico op een doorbraakbloeding in de nieuwe strip groter maken
Je hebt als het goed is vandaag de laatste pil genomen en begint dus aan de stopweek. Als je een stopweek van 5 dagen neemt begin je dus op 9 juni met de nieuwe strip en daarna neem je de pil dan door.
Oke dan hou ik nu gewoon een stopweek van 7dagen.
Maar volgende stopweek zou beginnen op zaterdg 2juli, kan ik dan op woensdag om 22:00 in de avond (6juli) weer aan de pil of is dat echt te kort? Of kan het egt pas donderdag 7juli om 22:00? Want 8juli zijn we in Italie. En we blijven maar een weekje dus het zou jammer zijn als ik dan ongesteld ben de eerste 2/3dagen en slik liever niet door dan.
Alvast bedankt
Doe dat dan maar op 6 juli
Ik dacht dat je ze nu al wilde inkorten
Nee nu ga ik het niet inkorten. Dus innemen na 4dagen stoppen kan in juli wel?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
dat is dan geen probleem