Zoeken Vraag het forum

Doorbraakbloedingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anke

Hallo,
    Ik slik nu al een tijdje de pil op aanraden van de dokter slik ik deze drie keer door en hou dan een stopweek omdat ik er zoveel last van heb en zo zouden ze dan maar 4x per jaar hebben.

Nu had ik al wat vaker bij het doorslikken van de pil een doorbraakbloeding. Ik nam de strip dan nog uit maar het stopte niet waardoor ik dan toch maar mijn stopweek hield maar dit was altijd bij de tweede of derde strip.

Nu ben ik aan mijn eerste strip begonnen en na twee weken heb ik weer last van een doorbraakbloeding. Deze is al drie dagen aan de gang. Ik verlies niet veel bloed zoals bij mijn stopweek maar ik heb wel nog steeds pijn in mijn onderrug en buik zoals bij mijn stopweek.

Aangezien dit tegenwoordig vaker voorvalt is het misschien beter om over te gaan naar een zwaardere pil niet?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou je inderdaad met de huisarts kunnen overleggen

Reageren
Reageer op: Doorbraakbloedingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.