- Ano6 december 2021 om 13:28
Hoi
Ik heb 4 maand mijn pil doorgenomen, na 1 week kreeg ik last van menstruatieklaxhtzn en stopte ik met mijn strip. Ik kreeg na 3 dagen dan ook mijn menstruatie. Ik ben na 5 dagen weer met mijn pil begonnen omdat ik op dezelfde dag wou starten als gewoonlijk. Nu heb ik een week na het starten van mijn nieuwe strip nog steeds bloed verlies, laatste 2 dagen is het wat bruin verliez. Wat is dit? Moet iu me zorgen maken
3 reactiesReagerenAno6 december 2021 om 14:47Iemand?
ReagerenAlyssa6 december 2021 om 14:53Je moet op het forum soms even geduld hebben…
Er is niet 24/7 iemand aanwezig om vragen te beantwoorden, mag je ook niet verwachten van iemand die dat vrijwillig doet.
Heb je vragen waarvan je denkt dat het spoed heeft,neem dan contact op met je huisarts of bel 112.
Dat is ongeveer wat er in de huisregels van het forum staat.En als ik puur vanuit eigen ervaring je vraag lees,zou het kunnen dat je stopweek te kort was, 5 ipv 7 pilvrije dagen. Zeker nadat je al een aantal strips had doorgeslikt. Je hebt nu dus kans dat je blijft spotten tot je volgende stopweek
ReagerenJohn (moderator)
6 december 2021 om 15:35Volgens mij had je die vraag eerder al gesteld
Reageren
https://www.dokter.nl/forum/anticonceptie-en-abortus/1947095-nog-steeds-ongesteld-2/#post-1947095