- Diana22 augustus 2021 om 06:47
Ik slik altijd netjes de pil, zeg dat er 3 uur aan verschil in zit. Soms slik ik hem zelfs een hele maand stipt om 21u. Maar wat betreft mijn situatieschets bijv, gister 20u en vandaag 23u.
Alleen is dat deze maand goed fout gegaan. De afgelopen dagen slaap ik niet of ga ik laat naar bed (even los van het feit dat dat slecht is). Hierdoor neem ik mijn pillen raar in. De ene dag om 20u, de andere dag om 3/4u, dan ineens 23u en toevallig moet ik hem nu nog innemen, lig denk ik pas om 7.05u in bed (gister rond 2.30/3u ingenomen).
Het is dat mijn vriend met zijn familie op vakantie is en ik niet bij hem ben geweest, maar a.s. maandag, morgen dus, ga ik wel weer naar hem toe en vroeg mij af of ik door het roekeloos slikken beter een condoom kan gebruiken?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2021 om 14:08Zolang er niet meer dan 12 uur verschil zit in het tijdstip van innemen en het oorspronkelijke tijdstip is dat geen probleem. M.a.w. er mag niet meer dan 36 uur tussen 2 pillen zitten
ReagerenDiana22 augustus 2021 om 15:02Mijn wekker, ondanks negeren, staat op 21u voor inname. Dit betekend dus dat zolang ik heb voor 9u s ochtends inneem het geen probleem is?
Dat als er de ene keer 2 uur tussen zit, 8u of dat ik hem stipt inneem na het afgaan van mijn wekker maakt dus niet zo heel veel uit?
Want ik slaap sowieso voor de 12u, vergeet hem in ieder geval nooit/neem hem s ochtends in
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2021 om 15:22Dat maakt dan allemaal niet uit, maar beter is natuurlijk om ze toch op tijd te nemen
Reageren