Zoeken Vraag het forum

Pil en ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Saar

Ik heb 2u na het innemen van de pil naar het toilet moeten gaan. Was zachter dan normaal. Zou ik voor de extra safety een nieuwe pil innemen? Was niet lopend lopend, maar ook geen harde. Ook heb ik op 17okt laatst seks gehad, pil en zonder condoom.

6 reacties
    Reageren
    Saar

heb voor de zekerheid een extra pil ingenomen omdat ik niet eens kon inschatten of dat werkelijk diarree was of niet… kand at kwaad? Ik moet nog 7 pillen slikken , dan hou ik een stopweek

Reageren
    Saar

ook had ik al sinds gisteren zotte krampen en beetje bloedverlies zag ik, probleemvorming? (Sorry voor de spam)

Reageren
    John (moderator)

Dat is alleen nodig als het water dunne diarree is

Reageren
    John (moderator)

Die extra pil kan verder geen kwaad

Reageren
    Saar

Dankjewel!

Nog en vraag… ik doe het sinds kot met mijn vriend znder condoom, wel pil. Qua ontlasting was het altijd gewone ontlasting, maar nu twijfel ik dus al hele tijd… Ook hebben wij seks gehad in mijn pilvrije week, kan dat kwaad? Mijn mama zei dat je maar zo’n 1-2dagen na de laatste pilinname nog beschermd ben, dan niet meer?

Ik maak mijn hoofd gek,ik moet nog 6 pillen slikken tot mijn pilpauze en heb al hele tijd last van krampen. Moet ik mij ongerust maken?

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil goed gebruikt, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd

Reageren
Reageer op: Pil en ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.