- Saar25 november 2018 om 23:18
Ik heb 2u na het innemen van de pil naar het toilet moeten gaan. Was zachter dan normaal. Zou ik voor de extra safety een nieuwe pil innemen? Was niet lopend lopend, maar ook geen harde. Ook heb ik op 17okt laatst seks gehad, pil en zonder condoom.
6 reactiesReagerenSaar26 november 2018 om 00:09heb voor de zekerheid een extra pil ingenomen omdat ik niet eens kon inschatten of dat werkelijk diarree was of niet… kand at kwaad? Ik moet nog 7 pillen slikken , dan hou ik een stopweek
ReagerenSaar26 november 2018 om 00:11ook had ik al sinds gisteren zotte krampen en beetje bloedverlies zag ik, probleemvorming? (Sorry voor de spam)
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2018 om 02:12Dat is alleen nodig als het water dunne diarree is
ReagerenJohn (moderator)
26 november 2018 om 02:26Die extra pil kan verder geen kwaad
ReagerenSaar26 november 2018 om 20:08Dankjewel!
Nog en vraag… ik doe het sinds kot met mijn vriend znder condoom, wel pil. Qua ontlasting was het altijd gewone ontlasting, maar nu twijfel ik dus al hele tijd… Ook hebben wij seks gehad in mijn pilvrije week, kan dat kwaad? Mijn mama zei dat je maar zo’n 1-2dagen na de laatste pilinname nog beschermd ben, dan niet meer?
Ik maak mijn hoofd gek,ik moet nog 6 pillen slikken tot mijn pilpauze en heb al hele tijd last van krampen. Moet ik mij ongerust maken?
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2018 om 00:49Als je de pil goed gebruikt, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd
Reageren