- TL28 mei 2018 om 09:41
Dag, mijn vriendin heeft in week 3 een dag nadat we sex hebben gehad de pil vergeten. De vergeten pil heeft ze binnen 36 uur ingeslikt en vervolgens heeft ze de strip afgemaakt en is ze begonnen aan haar stopweek, waar ze wel ongesteld in werd. Nou kwam ik er achter dat je eigenlijk direct na de vergeten pil stopweek moet inlassen of door moet slikken.
Hier een schema:
Zondag: sex gehad + pil genomen
Maandag: pil vergeten
Dinsdag: vergeten pil binnen 36 uur genomen + pil genomen
Woensdag: pil genomen
Donderdag + vrijdag: stopweek maar nog niet ongesteld.
Zaterdag: ongesteldNou vraag ik me af of ze alsnog zwanger kan zijn aangezien ik heh gelezen dat de stopweek een opgewekte ongesteldheid is. Heeft iemand hier ervaring mee en kan hij/zij mij helpen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 09:54Bedoel je met 36 uur, de tijd tussen de laatst ingenomen pil en het innemen van de vergeten pil?
Reageren
Op welk tijdstip neemt ze normaliter de pil? Hioe laat heeft ze de vergeten pil op dinsdag genomen?TL28 mei 2018 om 09:58Met 36 uur bedoel ik de tijd tussen de laatst genomen pil en het innemen van de vergeten pil.
Normaliter neemt zij de pil savonds tussen 8 en 10 geloof ik. Dinsdag heeft ze de pil sochtends genomen. Ik weet niet precies hoelaat maar se zei binnen 36 uur.
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 10:01Als dat binnen 36 uur was, is het verder geen probleem. Dat telt dat namelijk niet als vergeten pil
ReagerenTL28 mei 2018 om 10:03Hardstikke bedankt voor je snelle en geruststellende antwoord Tandor.
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 10:04😉
Reageren