Zoeken Vraag het forum

Nuvaring

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

hallo ik ben een maand geleden met mijn nuvaring begonnen, vrijdag heb ik hem uitgedaan maar ben nog steeds niet ongesteld geworden.. ik ben nu wel een beetje bang.. kan het zijn dat je menstruatie wegblijft of dat het later komt hierdoor? Heb wel gewoon seks gehad met mijn vriend maar de ring is er niet uit geweest, heb wel heel veel stress gehad wegens ruzie thuis enzo! Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

stress, maar ook het arme weer kunnen invloed hebben op je menstruatie. Je moet gewoon even rustig afwachten. Het is pas de derde dag van de stopweek..

Reageren
    Alias

ja dat klopt maar is de kans ook klein om zwanger te worden als je nuvaring hebt?

Reageren
    John (moderator)

Als je de nuvaring goed gebruikt, is het de bedoeling dat die tegen zwangerschap beschermd.

Reageren
    Alias

hij is pas na 10 dagen in me klaargekomen dus maar ik lees op internet ook dat er mensen zwanger worden ook al hebben ze nuvaring vandaar mijn schrik

Reageren
    John (moderator)

Je kunt niet altijd vertrouwen wat mensen op internet zetten…je weet nooit of het allemaal wel helemaal klopt.

Reageren
Reageer op: Nuvaring
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.