- Alias28 mei 2018 om 08:25
hallo ik ben een maand geleden met mijn nuvaring begonnen, vrijdag heb ik hem uitgedaan maar ben nog steeds niet ongesteld geworden.. ik ben nu wel een beetje bang.. kan het zijn dat je menstruatie wegblijft of dat het later komt hierdoor? Heb wel gewoon seks gehad met mijn vriend maar de ring is er niet uit geweest, heb wel heel veel stress gehad wegens ruzie thuis enzo! Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 08:33stress, maar ook het arme weer kunnen invloed hebben op je menstruatie. Je moet gewoon even rustig afwachten. Het is pas de derde dag van de stopweek..
ReagerenAlias28 mei 2018 om 08:40ja dat klopt maar is de kans ook klein om zwanger te worden als je nuvaring hebt?
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 08:46Als je de nuvaring goed gebruikt, is het de bedoeling dat die tegen zwangerschap beschermd.
ReagerenAlias28 mei 2018 om 10:25hij is pas na 10 dagen in me klaargekomen dus maar ik lees op internet ook dat er mensen zwanger worden ook al hebben ze nuvaring vandaar mijn schrik
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2018 om 10:32Je kunt niet altijd vertrouwen wat mensen op internet zetten…je weet nooit of het allemaal wel helemaal klopt.
Reageren