Zoeken Vraag het forum

bewust een miskraam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anonymous

denkt u dat die aftermorningpil geholpen heeft

John (moderator)

dat is een vraag die ik zo niet kan beantwoorden…. Als de eicel al bevrucht was, dan werkt ze niet

Reageren
    anonymouss

door mijn verhaal zo te gehoord te hebben denkt u zelf dan dat de eicel al bevrucht is?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.
    Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie? Hoe lang duurt je cyclus?

Reageren
    anonymous

mijn cyclus duurt ongeveer 28 dagen en 21 april wasde eerste dag van mijn laatste menstruatie

Reageren
    John (moderator)

En op welke dag had je de seks?

Reageren
    anonymous

4 mei had ik seks rond 21.00 uur en 5 mei rond 14.00 aftermorningpil ingenomen

Reageren
    John (moderator)

Je zat midden in de vruchtbare periode……met een beetje pech zou het kunnen dat de MAP niet werkt

Reageren
    anonymous

u zegt een beetje hoe een grote kans ziet u dat als dokter op een schaal van 1 tot 10

Reageren
    John (moderator)
    John (moderator)

Ga morgen naar de huisarts en bespreek het

Reageren
    anonymous

morgen kan ik niet heb smoesjes proberen te bedenken maar mijn opa is morge jarig dus ze zeg steeds dan ga je dinsdag of woensdag maar (ik zij dat k heel erg last had van eczeem) dus morgen naar de huisarts kan waarschijnlijk niet aangezien mijn ouders absoluut niks mogen weten want k leef in een cultuur waarin als je seks hebt je gewoon verstoten word (voor jet huwelijk)

Reageren
    John (moderator)

Dinsdag kan ook nog, maar dat is dat toch echt de laatste dag.

Reageren
    Catootje

als je een morning afterpil hebt genomen is de kans erg klein dat je zwanger bent. Wel kan je van de pil allerlei klachten krijgen.

Reageren
    anonymous

welke klachten zijn dat?

k had wel heel erg last van misselijkheid en pijn aan mijn onderbuik.

en de huisarts mag tog niets tegen mijn ouders vertellen?

Reageren
Reageer op: bewust een miskraam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.