Zoeken Vraag het forum

Bloed tijdens pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Help meeee

Ik zit in mijn 2e week van mijn pil, ik slik deze al 5 maanden en ben altijd veilig en geweest en heb altijd netjes mijn stopweek gehouden. Nu ben ik gister mijn pil vergeten en heb die vanochtend (wel te laat) alsnog ingenomen. Nu heb ik al een paar dagen last van Bruinere afscheiding en nu ook echt bloed. Ik weet dat als ik in de 2e week een pil vergeet ik veilig ben maar kan dit nu anders zijn? De druppels (ja het is zo weinig dat ik niet eens in mijn onderbroek zit) gaan gepaard met Buik kramp… kan iemand me helpen?
    Xoxo

4 reacties
    Reageren
    yeah

Ohja ik heb hem afgelopen maand doorgeslikt.. dat Was ik vergeten te zeggen!

xoxo

Reageren
    John (moderator)

het kan een tussentijdse bloeding zijn..(spotting) kijk ook eens in de bijsluiter

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikt is een vergeten pil sowieso geen probleem  Het kan zijn dat je nu dan toch een doorbraakbloeding krijgt omdat je de pil hebt doorgeslikt. Het beste zou dus nu zijn, om een stopweek in te lassen.

Reageren
    Catootje

Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven.

Reageren
Reageer op: Bloed tijdens pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.