- Help meeee2 mei 2018 om 13:13
Ik zit in mijn 2e week van mijn pil, ik slik deze al 5 maanden en ben altijd veilig en geweest en heb altijd netjes mijn stopweek gehouden. Nu ben ik gister mijn pil vergeten en heb die vanochtend (wel te laat) alsnog ingenomen. Nu heb ik al een paar dagen last van Bruinere afscheiding en nu ook echt bloed. Ik weet dat als ik in de 2e week een pil vergeet ik veilig ben maar kan dit nu anders zijn? De druppels (ja het is zo weinig dat ik niet eens in mijn onderbroek zit) gaan gepaard met Buik kramp… kan iemand me helpen?
Xoxo4 reactiesReagerenyeah2 mei 2018 om 13:14John (moderator)
2 mei 2018 om 13:35het kan een tussentijdse bloeding zijn..(spotting) kijk ook eens in de bijsluiter
ReagerenJohn (moderator)
2 mei 2018 om 13:42Als je de pil doorslikt is een vergeten pil sowieso geen probleem Het kan zijn dat je nu dan toch een doorbraakbloeding krijgt omdat je de pil hebt doorgeslikt. Het beste zou dus nu zijn, om een stopweek in te lassen.
ReagerenCatootje2 mei 2018 om 14:45Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven.
Reageren