- Chartje29 november 2017 om 16:31
Hallo, ik ben nu men 2de maand gestopt met de pill ik ben 3 weken geleden ziek geweest en toen was ik misselijk enzo maar ik heb seks gehad met men vriend maar hij is nooit in mij klaargekomen zonder condoom (wel al zonder condoom sex gehad maar dat altijd maar eventjes) ik ben af en toe misselijk sochtends als ik in de auto heb gezeten ik ben vorige week ben ik ook ongesteld geworden een dag voor ik het moest worden maar ben het maar 4 dagen geweest… nu heb ik vandaag seks gehad met mijn vriend en nu heb ik pijn aan mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden ik moet wel vaker plassen maar heb geen grotere of pijnlijkere borsten of ben ook niet bijgekomen of niks enkel soms hoofdpijn en vooral moe! Maar heb ook weinig slaap gehad afgelopen dagen zou ik zwanger kunnen zijn of zijn dit verschijnselen van ontpillen ivm dat ik vorige week ongesteld ben geworden maar alleen 4 dagen redelijk fel, heb al zo een online zwangersschapstest gedaan maar die zegt dat het 14%kans is dat ik zwanger ben kan iemand me antwoord geven??
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 16:45Misschien heb je een blaasontsteking, laat je urine controleren bij de huisarts.
ReagerenChartje29 november 2017 om 16:51maar het plassen doet geen pijn en het is gewoon normaal ik stel me de vraag omdat ik nu na de sex pijn heb aan mijn baarmoeder alsof ik ongesteld moet worden maar ben het vorige week geweest
ReagerenChartje29 november 2017 om 16:56zouden al mijn klachten van het ontpillen zijn of zou ik zwanger zijn?? Mijn schaamlippen zijn ook gewoon normaal en niet opgezwollen
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 17:17Dan is de seks misschien iets te ruw geweest….
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 17:27Je bent vorige week nog ingesteld geweest. Zeer onwaarschijnlijk dat je dus zwanger bent. En van de seks van vandaag kun je dus onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben
ReagerenChartje29 november 2017 om 17:33beste tandor,
dat klopt ja maar ik stel mij bij 1 ding heel erg de vraag . Mijn ongesteldheid duurt normaal altijd exact 7 dagen maar ben onregelmatig het is de 1ste keer dat ik nu 4 dagen men regels heb kan dat door ontpillen komen?
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 17:41Dat zou van het ontpillen kunnen zijn
ReagerenChartje29 november 2017 om 18:26ik heb de laatste 2 weken ook moeite met slapen ik wordt 2x per nacht wakker door een nachtmerrie als ik de avond ervoor ruzie heb gehad met mijn vriend bijvoorbeeld dit heb ik nog nooit gehad kan dit er ook mee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 18:28Nee, dat is gewoon van de stress die je dan hebt gehad.
Reageren