- Anoniem7 november 2017 om 19:50
Hey
Ik blijf toch wel met veel vragen en stress ookal heb ik hier al een aantal vragen gesteld.
Vorige maand toen ik seks had met mijn vriend zagen we dat het condoom was gescheurd nog ver voor hij ging klaarkomen. Omdat ik schrik heb van voorvocht zijn we meteen een map gaan kopen.
Ongeveer een week daarna kreeg ik mijn menstruatie eerder op de 26ste. Ik had toen redelijk een hevige bloeding. De 29ste had ik alleen nog een klein beetje bloed en wat bruine afscheiding zoals normaal. Toen had ik weer seks die dag & voor hij ging klaarkomen kwam hij er al uit. Op de 1 of andere manier was er een klein gaatje langs de zijkant in het condoom. Maar het was onmogelijk dat hier voorvocht uit zou gekomen zijn omdat het condoom nog heel was.
Ik heb toen geen map opnieuw genomen want ik had er pas 1.
Nu op 4 november had ik bruine en daarna zwarte afscheiding. De dag erna zondag had ik bruine afscheiding en wat meer bloed.
Sinds gisteren heb ik weer mijn menstruatie.(hoop ik toch) want deze krijg ik normaal gezien rond de 10de van de maand.
Ik heb heel lang geleden de map is genomen ook voor de zekerheid, maar vindt het deze keer vreemd dat ik zo snel al weer bloedingen heb.
Mijn grootste angst is of dat ik zwanger zou kunnen zijn? Ik ben 18 jaar oud en super onzeker.
Graag advies!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 november 2017 om 20:00De MAP kan je cyclus wel over hoop gooien. Maar dat had ik in het andere topic ook al uitgelegd. Als je denkt toch zwanger te kunnen zijn, moet je een zwangerschapstest doen. Dan weet je het heel zeker.
ReagerenAnoniem7 november 2017 om 21:24Is er dus kans dat ik zwanger kan zijn door wat ik vertel?
ReagerenJohn (moderator)
7 november 2017 om 21:28Volgens mij niet. Maar jij blijft er onzeker over. Dus doe dan een test
ReagerenAnoniem7 november 2017 om 21:32Het ligt waarschijnlijk aan de stress, danku!
Reageren